Nekromanti (phpbb) what the hell's going on??

Recca

Femme Fatale
http://londonbynight.informe.com/portal.html

Problem: Jag blir utloggad när jag är inloggad. Jag kan öppna ett fönster efter att jag loggats in, men sen nästa jag öppnar så BAM! utloggad. -.-

Problem2: Av någon anledning, i samma veva som detta sker, så kan jag inte komma åt administrationsverktygen.

Problemen verkar uppstå helt random, eftersom jag igår efter nio på kvällen kunde göra vad jag ville på forumet utan problem.

solvebring

Superhero
Recca said:
http://londonbynight.informe.com/portal.html

Problem: Jag blir utloggad när jag är inloggad. Jag kan öppna ett fönster efter att jag loggats in, men sen nästa jag öppnar så BAM! utloggad. -.-

Problem2: Av någon anledning, i samma veva som detta sker, så kan jag inte komma åt administrationsverktygen.

Problemen verkar uppstå helt random, eftersom jag igår efter nio på kvällen kunde göra vad jag ville på forumet utan problem.
Stämmer den där länken verkligen?

Recca

Femme Fatale
Okaaayyy... Jag skapade ett nytt forum under xxx.egetforum.se istället och det här funkar jättebra än så länge! :gremlaugh:

Recca

Femme Fatale
Re: (phpbb) Har ni några förslag på kategorier?

Tack! Men förhoppningsvis duger det här för det lilla jag vill uppnå. :gremsmile:

Så här ser det ut just nu:
1. forum Regler och forum spelvärld
2. forum spelar-hörnan
- spelar-hörnan innehåller sedermera trådar som beskriver varje karaktär lite ytligt, sån info som alla känner till.
- spelar-hörnan innehåller även ett separat forum för varje karaktär där hemlig info och sådant kan skrivas in, de här forumen kan bara de medlemmar i gruppen vars rollpersoner det handlar om läsa och skriva i. Här kan man också skriva trådar om vad man vill göra under down-time och om man vill rollspela något med en SLP utan att de andra får reda på det.
3. Rollspel
- rollspelsforumet är till för rollspel mellan karaktärerna och alla har lika mycket åtkomst här, man kan hoppa in och ut i scener osv, starta nya trådar etc. Temat är "playerdriven communication" men Storytellern kan också dyka in med karaktärer om det är önskvärt, typ om gruppen vill det t.ex. Man kan hoppa i tid någotsånär men inte för överdrivet, timeframen bör vara det som händer under/vid sidan av/efter en rollspelad session med begränsningar kring i vilket tillfälle man avslutade förra omgången av bordsrollspel.

Så är det nån som har nåt de vill bifoga här?