Nekromanti Pierre de Guerre

Per Folmer

Swordsman
Joined
13 May 2011
Messages
449
Location
Söder om Göteborg
Radioaktiv said:
Nej men, det där är ju ungefär hur snyggt som helst. Ser ut som en karaktär man skulle vilja spela :gremsmile:
Härligt! Tack för det.
Måste bannemig skaffa annan lera för denna smälter bokstavligen bort när man jobbar med den, haha! Köpte tre fel paket. Jeesh.
 

Radioaktiv

Hero
Joined
13 Feb 2011
Messages
1,310
Location
Nästan Brätte
Har inte jobbat med lera på väldigt länge, men blir riktigt inspirerad när jag ser detta. Tack och lov har jag en lärare som ordnar med lera, så slipper jag tänka på det :gremtongue:
 

Per Folmer

Swordsman
Joined
13 May 2011
Messages
449
Location
Söder om Göteborg
Radioaktiv said:
Har inte jobbat med lera på väldigt länge, men blir riktigt inspirerad när jag ser detta. Tack och lov har jag en lärare som ordnar med lera, så slipper jag tänka på det :gremtongue:
Fan va gött, ska ta och köpa en hög med bra lera, det är så fruktansvärt roligt och det känns ibland som att allt man inte orkar måla kan man åtminstone skulptera fram! Det är nog för att jag inte är tillräckligt duktig inom skulptur.
 

Radioaktiv

Hero
Joined
13 Feb 2011
Messages
1,310
Location
Nästan Brätte
Mitt lerprojekt börjar på onsdag. Din kreativitet smittar visst av sig :S (Eh, inte tillräckligt duktig? Självkritisk much?)

Tycker definitivt att måla är det mest krävande att hålla på med, lera är så mycket mer förlåtande om man råkar klanta sig. Eller helt enkelt inte är så särskilt duktig på det...
 
Top