Nekromanti Plakat för hjältar och legender?

Shaggy

Swordsman
Såvitt en sökning kan utröna har detta inte besvarats:

Vad betyder hjälte- och legendplakaten vissa personer plötsligt har fått? Är det de som bidragit med material till www.rollspel.nu måhända?

Gardener

Champion
Du får väl hålla dig till tåls tills jag har hunnit skriva in svaret i FAQ:n... =] Nu finns svaret att läsa i FAQ:n.

Hjälte - Detta är en användare som har varit till ovärderlig hjälp för redaktionen på www.rollspel.nu
Sponsor - Denna användare har sponsrat www.rollspel.nu med pengar eller saker.
Legend - En levande legend inom rollspelshobbyn.
Redaktör - Denna användare är en av redaktörerna för www.rollspel.nu

Shaggy

Swordsman
Aha. Tackar för informationen. Fast du borde väl ha drabbats av tillräckligt många överjävliga användare för att veta att rätt ordning att göra sådant är att lägga in det i FAQ:en först och sedan implementera det på forumet? :gremsmile:

Sodivra

Champion
Men ifall man är multiklass?

Ska man få välja plakat då? Jag tycker det är finare att vara Hjälte än Legend än Sponsor.
Och vi redaktörer kanske ska hålla oss till "redaktör" för att inte förvirra? :gremwink: För att inte tala om dig Gard, du har ju ett PRIVAT plakat, och så använder du sponsor-plakatet! Och tänk på alla stackars nybörjare som konfronteras med alla dessa färger.. För att inte tala om alla moderatorer som donerat och blivit lyxblå - "Va, är det dom blåa och lila som säger åt en hur man ska bete sig?" Vi kanske till och med skulle ge lyxblått till såväl sponsorer, hjältar och legender, och låta plakatet specifera titeln.

/Arvidos, kör på tomt plakat lite, tror jag..
Edit: Nähä, det gör jag tydligen inte alls det.. förlåt då, Gardener.. :gremwink:

walium

Ganska töntig, faktiskt
"Hjälte - Detta är en användare som har varit till ovärderlig hjälp för redaktionen på www.rollspel.nu"

Vad måste man göra för att förtjäna den här titeln? Rädda chrull ur ett brinnande hus? Gifta bort Arvidos? Sticka ett par nya sockar till Ymir?

Gardener

Champion
Det är ju mycket roligare att förvirras lite, och låta nån få äran att upptäcka nyheten först. =]

Gardener

Champion
Re: Men ifall man är multiklass?

Nej, man ska inte få välja plakat och tanken är att hjälte visas istället för sponsor om man är bägge.

En av anledningerna till att lägga till sponsor som plakat var ju för att det skulle bli tydligt och för att kunna se till att sponsor-info även visas på moderatorer utan att deras färg behöver ändras.