Nekromanti Planer för 2006

The_Gorger

Hero
Så, vad har folk här för Gondicaplaner för 2006? Själv har jag satt upp lite mål.

1. Skriva klart mitt äventyr till GothCon(mer om det i annat inlägg)

2. Posta något meningsfullt varje vecka här.

3. Skriva ett äventyr till resp. BSK och LinCon, det senare om jag hinner.

4. Skriva något som platsar i Fenix (vet inte om jag lyckas med det, men det är ett mål)

Gondica känns lite dött, men det är bara en tidsfråga innan det blir hett igen. Konventsscenarier tror jag är ett av de bästa sätten att få upp de aktiva delen av hobbyns ögon för oss. Om det postas meningsfulla inlägg här lockas folk hit från andra delar av forumet, och blir nyfikna på att testa eller får inspiration för att skriva saker själv. Om det dessutom dyker upp Gondicarelaterade saker i Fenix så får dessutom den sovande massan upp ögonen.

Sedan har vi mindre, mer personliga mål också:
Rollspela mer.
Få tag i Abyssos.

Är ni med mig?

Nightowl

Champion
Drömmar för 2006

• Att få ändan ur vagn och skriva om min nya spelvärld för Gondicas system (också den swashböckling)
  • Få tummen ur röven och se till att Vastus Magnus-modulen publiceras i någon form, t.ex. som PDF.
  • Hota Anders med en smörkniv tills Zagrosia-modulen blir omskriven och åtkomlig.
  • Övervinna min enorma avsmak för Wiki etc och sammanställa ekomanti-modulen (ni anar inte hur mycket som är klart)
  • Övertala Disney att göra min Gondica-film till deras nästa stor projekt
  • Dyka upp på konvent utklädd till Strigo och dela ut aristogaleniska droger som får folk att köpa Abyssos
  • Få in ännu fler dolda referenser till Marvel Comics i Gondica och skratta diaboliskt utan att hosta när all verismilitud försvinner

Ezping Orm

Hero
1. Att börja spela, helt enkelt. Har haft ett litet Gondica-uppehåll på 7-8 år. Känns som det är dags att börja igen.

2. Skriva klart mitt Gondica-äventyr.

3. Bidra till ett betydligt mer aktivt Gondicaforum.

//Ezping Orm

Axelsson

Warrior
1. Försöka få till ett någorlunda regelbundet spelande.

2. Bli klar med min högskoleutbildning så att jag kan sponsra Nightowl och ge ut Vastus Magnus-modulen i tryck.

3. Lägga upp minst tre av de saker jag har börjat att skriva på, men inte blivit färdig med

/Mattias