Nekromanti Platt visning

walium

Ganska töntig, faktiskt
Det verkar som om platt visning slutar fungera när trådarna når en viss storlek (som när det gäller varulvsspelet) men var går egentligen gränsen? Om vi visste på ett ungefär hur många inlägg vi kunde skriva, utan att den platta visningen ställde till det, så kunde vi veta när det var dags att dela upp trådarna i flera mindre.

Gordeg

Hero
Vet inte var gränsen går, eller om det finns en faktisk gräns för platt visning, men uppkopplingshastigheten verkar bli en faktor för laddning av själva forumssidan från någonstans kring 500+ inlägg. Jag antar att samma sak gäller med platt visning och alternativet visa alla.

Vet du, jag är faktiskt glad att du skriver det här eftersom jag fick kritik (inte från dig!) efter att i enlighet med deltagarnas önskemål ha delat upp Gothhamtråden. Det fanns två sidor, dels de som ville dela upp tråden för läsbarhetens skull, dels de som ville att den skulle sitta ihop för att slå "längsta tråden i forumets historia"-rekordet.
Läsbarheten är oerhört mycket viktigare tycker jag.

Gordeg

seinet

Swashbuckler
Ett tips: Skapa testtråd på moderatorforumet eller liknande och bomba in inlägg i den.

/Seinet Wintermute - Går säkert att automatisera på något bra sätt

Surukai

Warrior
Eller ännu lättare, kolla inställningarna i din kontrollpanel för forumet.

Det finns en default där

Totalt antal inlägg att visa per sida vid platt visning (Förvalt är 10)
jag har min satt till 20, men det varierar som sagt per användare som använder platt och hittat inställningarna.

Rising

Vila i frid
Jag kör med 99 inlägg per sida i platt visning, och då funkar allt perfekt. Varulvsspelet skall absolut spelas med sketamånga inlägg per sida.

Dimfrost

Special Circumstances
Fast allt funkar inte perfekt om man väljer "visa alla" i den långa tråden. Jag kör också 99 inlägg per sida, men uppenbarligen finns det en gräns någonstans över 300 inlägg där det inte längre går att visa alla inlägg i tråden samtidigt.

/Dimfrost