Hej. Niklas73 här, skapare av Starchallenge - ett rollspel som skulle kommit ut för ett tag sen, kommer ut snart och som har en hel del historia bakom sig ur en hel del perspektiv - för er som undrar vem jag är. Som en del av er vet jobbar jag med olika projekt. Då jag fick göra en podcast om Starchallenge på Icarusdream så väcktes idén om att göra en egen pod efter att jag fickm höra att jag verkade "skön" i podden. Sagt och gjort. Jag och en kompis startade The moonbarking - en pod där vi hoppas kunna förgylla alla vardagshjältar med brustna eller levande drömmar med betraktelser mot en fond av varm - och ibland - cynisk humor. Jag hoppas ni vill prova att lyssna på ett avsnitt.
Ni hittar den här:
themoonbarking.com
Om ni gillar så sprid den gärna i era sociala medier. Vi funderar på att göra ett avsnitt om spel så vi kanske återkommer och ställer jobbiga frågor på forumet. Kram på er alla forumiter.
//Niklas
Ni hittar den här:
themoonbarking.com
Om ni gillar så sprid den gärna i era sociala medier. Vi funderar på att göra ett avsnitt om spel så vi kanske återkommer och ställer jobbiga frågor på forumet. Kram på er alla forumiter.
//Niklas