Nekromanti Podcasten Märklighetstroget

Donnie_87

Veteran
Hej!

Jag har ganska nyligen börjat lyssna på podcasten Märklighetstroget. Är det någon annan som lyssnar på den, i så fall, har ni problem att streama avsnitten? Från och med i tisdags har jag inte kunnat streama ett enda avsnitt - varken från appen Podcaster eller från iTunes. Någon som vet vad detta beror på?

Tack :gremsmile:

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Donnie_87 said:
Hej!

Jag har ganska nyligen börjat lyssna på podcasten Märklighetstroget. Är det någon annan som lyssnar på den, i så fall, har ni problem att streama avsnitten? Från och med i tisdags har jag inte kunnat streama ett enda avsnitt - varken från appen Podcaster eller från iTunes. Någon som vet vad detta beror på?

Tack :gremsmile:
Jag har talat med Thom om det och sanningen är att han valde att inte förnya domänen då han inte längre hade tid att prioritera podcasten och då såg det som en onödig utgift. Därför är det inte längre möjliga att nå.

I ett senare skede ska han lägga upp alla på ett och samma ställe så de går att få tag i framöver. Enklaste sättet att få reda på det är att antingen följa @ThomKiraly på Twitter eller gilla Märklighetstroget på Facebook. Annars ska jag försöka komma ihåg att posta det här när det sker.

Robert Jonsson

Donnie_87 said:
Jaha, det var ju tråkigt... Då får jag väl lyssna på någon annan podcast istället :gremsmile:
Psst... Lyssna på Bortom: Bortom. Trots namnet talar vi inte bara om rollspelet Bortom. Spana in julkalendern t.ex. för massa trevliga speltips. :gremsmile:

Donnie_87

Veteran
Tack för tipset, ska kolla detta. Märklighetstroget verkar ju inte finnas på facebook heller... Men jag får väl skicka en påminnelse om ett tag ifall du glömmer att posta den :gremsmile:

Robert Jonsson

Donnie_87 said:
Tack för tipset, ska kolla detta. Märklighetstroget verkar ju inte finnas på facebook heller... Men jag får väl skicka en påminnelse om ett tag ifall du glömmer att posta den :gremsmile:
Japp. Gör så! :gremsmile:

Ser ut som om Thom plockat bort Facebook-sidan redan. Snopet. Ber om ursäkt för det tipset.

Donnie_87 said:
Jag har lagt till IcarusDreams podcast i mitt bibliotek nu. Tack för tipset!
Tack för den dissen. :gremwink:

Donnie_87

Veteran
Jag får väl checka in både Öppethusgruppens podcast och Nordnordost Indiepodcast... Nu har jag ju en hel del att lyssna på :gremsmile:

RasmusL

Champion
IcarusDream said:
De RIKTIGT coola alternativa kidsen lyssnar på Nordnordosts Indiepodcast!

http://www.nordnordost.se/
Det sjuka är att det esoteriska geni som håller i podcasten helt verkar ha frångått sin plikt att förse oss törstande själar med mer av spelambrosians sötma. Podcastattack tack!