Nekromanti Polaris i Umeå?

Christoffer

It's all pig.
Nu när isen lägger sig, temperaturen sjunker och isalverna kan komma fram igen, så fick jag för mig att Polaris kanske skulle få komma till användning. Och nej inte skotern, utan rollspelet. Så, någon boende i Umeå som gillar spel som Polaris och som är sugen på att spela det senare under året eller första delen av nästa år?

terje

xenomorf mystiker
Jo det är klart att jag är intresserad av Polaris! :gremlaugh:

Efter årsskiftet har jag förmodligen tid för sånna påhitt också. Eventuellt kan jag även skrapa fram nån intresserad kompis.

Jag är uppe i Umeå rätt ofta, och Polaris låter fruktansvärt intressant, så jag är mer än gärna med på ett hörn!

Christoffer

It's all pig.
Tjusigt tjusigt!

Och det slog mig, som du säger, att det är nog bäst efter årsskiftet, december är tillräckligt illa som det är med tid för spel. Så vi kan ju återuppliva tråden efter när julskinkan tagit slut, musten uppdrucken och nyårslöftet brutet. Eller vad man nu sysslar med i slutet av december. Så får man se då vilka som har tid och möjlighet.

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Tja om inte Amersfoort tar all tid så kanske man kan få någon tid till det :gremsmile:
Hade varit roligt att prova.

Genesis

Ni dés ni maître
Ume verkar ju vara värsta indieparadiset! Det är inte utan att jag blir litet avis.

terje

xenomorf mystiker
Jo alla är välkomna. Värt att veta: Polaris är till för fyra spelare (som spelleder varandra), varken fler eller färre. Jag antar att praktiska saker som att jämka ihop våra scheman kommer att avgöra vem som kan vara med.

Christoffer

It's all pig.
Terje said:
Visst finns nyckelfraserna översatta till svenska?
Satt faktiskt och ställde mig samma fråga, men det ska väl gå att åstadkomma annars lite snabbt.

Aron Persson

Veteran
Du vet ju att jag inte är den som brukar banga på något nytt, har dock ingen aning om vad det är, men det hinner du nog förklara, om det finns plats i gruppen, så skriv dit mig.