Nekromanti Politik i rollspel..

MidNight

Swordsman
Långt ute i buschen, Stöcksjö, Umeå, Västerbotten,
Gåtor i mängder för klurighetstyper..

För att om möjligt avleda lite inlägg, som i mina ögon är lite "waste of space" på rollspelsforumet, vill jag rekommendera en websida som (just nu) har 763 gåtor - kanske tillräckligt för att slippa dem här...

<A HREF="http://www.riddlenut.com" target="_new">http://www.riddlenut.com</A>

//MiDNiGHT. - som f.ö. tycker illa om missvisande topics... /images/icons/tongue.gif

Shadar Fal

Veteran
Håller med

Du kan ju i alla fall skriva gåta som subjekt och inte något annat för att få folk att läsa.

Han såg ljuset i slutet av tunneln, det var en eldkastare.

Anders

Hero
Håller också med

Om man måste skriva missvisande rubriker för att få folk att läsa ens inlägg så borde man ju kanske kunna dra sina egna slutsatser om hur stort (litet) intresset för dem är.

Johan Granberg

Swordsman
T o m jag håller med!

Skriver jag NT så menar jag NT!

"Det är bättre att dö stående än att leva på knä"
- Emiliano Zapata

Krille

Super Moderator
Det gör dock inte jag

Det är lätt att ignorera en tråd med gåtor i. Det är bara att låta bli att klicka på den. Dessutom är det ett kul tidsfördriv.

Det är svårare att leta upp gåtor och det är bra mycket svårare att hitta på egna gåtor.

"Skriver jag NT så menar jag NT!"

Men skriv NT då (för det gjorde du inte, i alla fall inte i ämnesraden).

- Krille

"Shout with glee and jump with joy;
I was here before Kilroy"

Anders

Hero
Re: Det gör dock inte jag

"Det är lätt att ignorera en tråd med gåtor i. Det är bara att låta bli att klicka på den."

Hur vet man att den handlar om gåtor när inläggaren ger den en helt missvisande rukrik?

Hasse

Hero
Fortsätt med dagens gåta.

vill bara säga att jag inte har något emot att du lägger in dina gåtor här, det är som Krille skrev ett trevligt tidsfördriv och för den som vill ha gåtor i ett äventyr så finns det ju emassa här på forumet att välja av numera.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Ezping Orm

Hero
Re: Håller också med

Nja.. det var inte riktigt därför som jag skrev en annan rubrik. Anledningen var att det kändes lite tråkigt att skriva samma rubrik gång efter gång. Det var menat som ett skämt.. och så länge folk faktiskt uppskattar mina gåtor, så tänker jag fortsätta med det.

"Om man måste skriva missvisande rubriker för att få folk att läsa ens inlägg så borde man ju kanske kunna dra sina egna slutsatser om hur stort (litet) intresset för dem är."

Ja, med tanke på att det har varit mellan 40 och 100+ som läst mina tidigare inlägg om gåtor..

Ezping Orm<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Ezping Orm on 2001-08-02 21:06.</EM></FONT></P>