Ganska ledande frågor?
Det var lite dumma alternativ. Varför måste ni moderatorer spetsa pollarna så mycket? Vem provar ALLA independentrollspel? De som inte spelar independentrollspel, måste de tycka att alla independentrollspel är dåliga? Måste de tycka att rollspel måste köpas i butik? Måste de vara ovetande om independentrollspelens existens?
Jag tycker pollar är ett effektivt undersökningsverktyg, men det blir bara en pajasapparat när de används vårdslöst. Jag hade hellre sett alternativen:
<ul style="list-style-type: disc">[*]Nej, jag tycker det är opraktiskt att ladda hem och skriva ut independentrollspel
[*]Nej, jag tycker inte independentrollspelen är tillräckligt ambitiösa
[*]Nej, jag har inte hittat något som tilltalar mig, och det finns alldeles för mycket skit för att jag skall orka leta
[*]Nej, inte ännu, men jag är intresserad och hoppas kunna göra det i framtiden
[*]Ja, en eller ett par stycken. Det har inte varit så kul.
[*]Ja, en eller ett par stycken. Det tänker jag fortsätta med.
[*]Ja, en hel del faktiskt. För att det är ett billigt alternativ till professionella rollspel
[*]Ja, en hel del faktiskt. En del independentrollspel tycker jag faktiskt är mer kvalikativa än de professionella varianterna!
[/list]
..eller något. Det skulle ge mycket mer nyanserade (och givande) resultat i min mening.
/Rising