The Airborne Toxic Event Durazac 15. Makes Prozac seem like a decaf latté. Joined 12 Jun 2024 Messages 155 17 Sep 2024 #781 Faehrengaust said: Jag har lekt runt med rätt många program och finner det svårt att få fram genuint fula personer. Alla personer har en tendens att bli filmstjärnor. Click to expand... Detta är det bästa jag har fått fram.
Faehrengaust said: Jag har lekt runt med rätt många program och finner det svårt att få fram genuint fula personer. Alla personer har en tendens att bli filmstjärnor. Click to expand... Detta är det bästa jag har fått fram.
Ulfgeir Swashbuckler Joined 6 Feb 2001 Messages 3,266 Location Borås, Sverige 29 Sep 2024 #782 Eftersom det är Halloween om en dryg månad så ville jag försöka få fram lite skräck. Som vanligt i Lexica.art Prompt: "The portals between worlds open to Faerie during Halloween. Something comes through the portal."
Eftersom det är Halloween om en dryg månad så ville jag försöka få fram lite skräck. Som vanligt i Lexica.art Prompt: "The portals between worlds open to Faerie during Halloween. Something comes through the portal."
Ulfgeir Swashbuckler Joined 6 Feb 2001 Messages 3,266 Location Borås, Sverige 29 Sep 2024 #783 Mer skäck, här var propmpten: "Horror. Man stands in front of mirror. An attarctive female ghost attacks him through the mirror." Prompt: "Horror. A female ghost appears through a mirror." och "Horror. A female ghost appears through the wall" Last edited: 29 Sep 2024
Mer skäck, här var propmpten: "Horror. Man stands in front of mirror. An attarctive female ghost attacks him through the mirror." Prompt: "Horror. A female ghost appears through a mirror." och "Horror. A female ghost appears through the wall"
Ulfgeir Swashbuckler Joined 6 Feb 2001 Messages 3,266 Location Borås, Sverige 29 Sep 2024 #784 Och det är ju inte alltid som det övernaturliga ser hemskt ut. Därmed inte sagt att det inte är farligt...
Och det är ju inte alltid som det övernaturliga ser hemskt ut. Därmed inte sagt att det inte är farligt...