Nekromanti Potatis [trams]

Rising

Vila i frid
"Jag tror du uttömde ämnet för mycket för att det ska finnas något kvar att diskutera"

Ääärs, mitt vanliga misstag... Jag skulle ha inflikat någonting om att alla som spelar CoC är dumma fulingar med manchesterbyxor som äter örtkyckling, att alla på Neogames gillar blöjporr och att jag sett Gary Gygax kopiera arslet på en firmafest och sedan säga att han tycker Ahlgrens lakritsbildäck smakar "jättegott".

Det hade kanske livat upp diskussionen.

/Grising
gillar varken örtkyckling eller Ahlgrens bildäck, men blöjporr är okej.

Rising

Vila i frid
Dumma OT

"Vad är det för fel på örtkyckling?"

"Fel" och "fel", jag sade ju bara att det skulle liva upp diskussionen. Och titta, det fungerade! Jag får ju fler svar på ett idiot-inlägg om örtkyckling och lakritsbildäck än vad jag fick på mitt seriösa inlägg jag faktiskt hade tänkt igenom. Vad säger det om forumkulturen?

/Riz

Krille

Lord
Re: Dumma OT

"Jag får ju fler svar på ett idiot-inlägg om örtkyckling och lakritsbildäck än vad jag fick på mitt seriösa inlägg jag faktiskt hade tänkt igenom. Vad säger det om forumkulturen?"

Att Sturgeons lag stämmer - 90% av allting är skräp. :gremwink:

Troberg

Sinister eater
Re: Dumma OT

Jag får ju fler svar på ett idiot-inlägg om örtkyckling och lakritsbildäck än vad jag fick på mitt seriösa inlägg jag faktiskt hade tänkt igenom. Vad säger det om forumkulturen?
Att forumet funkar som samhället i övrigt. Säg något smart och ingen märker det. Säg något korkat och du får aldrig en chans att glömma det.

Får mig att tänka på ett skämt:

En man berättar:
Först var jag skicklig läkare. Jag botade många sjukdomar och räddade många människor. Men är det någon som kommer ihåg mig som den store läkaren? Nej!
Då blev jag advokat. Jag var skicklig och hjälpte många människor och räddade många oskyldiga. Men är det någon som kommer ihåg mig som den store advokaten? Nej!
Sen så råkar man sätta på ett får...

chrull

Stockholm Kartell
men seriöst nu.

Såfort man råkar nämna "får" och "strypa" i samma mening så blir man ju för alltid känd som CHRULL - FÅRSTRYPAREN. och sen får man leva med det.

Det enda som funkar bättre hoss vissa personer är att man säger att man är naken. Då ryker fårstrypar-chrull från topplistan och man blir istället känd som nudist-chrull.
Antagligen hos samma personer som köper tidningar när löpsedlarna skriker ut om nakenchocker.

jag får väl citera en man som sammanfattar det ganska bra:

"You could be walking down the street tomorrow, feeling good about yourself, drink free, drug free, looking forward to the future and somebody accidently nudges their poodle off of a 75th floor ledge. Doink! And he's headed for the ground at a hundred and seventy five thousand miles per hour. And curchunk he's impeded in your head! You're dead on contact. The headline in the Post the next day reads, "Man killed by best friend." People cut the article out and they laugh about it at the office and you're forever remembered as the poodle man! "I knew the poodle man and he hated fucking poodles."

Mask_UBBT

Hero
Re: men seriöst nu.

"Det enda som funkar bättre hoss vissa personer är att man säger att man är naken. Då ryker fårstrypar-chrull från topplistan och man blir istället känd som nudist-chrull."

Mja... Alltså... Nudist-chrull blev du när du spontant skrivit "Jag är naken" på typ fem olika ställen inom en-två timmar...

"Antagligen hos samma personer som köper tidningar när löpsedlarna skriker ut om nakenchocker."

Okej, nu blev jag förolämpad... tro du jag är nån såndär bracka som har råda att köpa löpsedlar?

chrull

Stockholm Kartell
Re: men seriöst nu.

Mja... Alltså... Nudist-chrull blev du när du spontant skrivit "Jag är naken" på typ fem olika ställen inom en-två timmar...

Men det gjorde jag ju bara för att alla är så intresserade av mina kläder och min kropp hela tiden...

Okej, nu blev jag förolämpad... tro du jag är nån såndär bracka som har råda att köpa löpsedlar?

nej men tidningar. Lösnummer. 13 kr eller nått sånt :gremgrin:

för övrigt höll jag på att istället för det första citatet här att posta en länk till recept till lappskojs. För säkerhetsskull får ni med det också:
http://w1.548.telia.com/~u54808711/inswedish/family/recipes/kottratter/Lappskojs.html

chrull

Mask_UBBT

Hero
Det vet jag inget om...

...när jag kom i kontakt med dej var du redan långt neddsjunken i nudistträsket, av allt att dömma...

"nej men tidningar. Lösnummer. 13 kr eller nått sånt "

Min senaste förmögenhet över några småmynt i fickan fick du :gremtongue: det förklarar väl min ekonomiska situation ganska bra. :gremsmile:

Men om du absolu vill kan jag försöka driva igenom att du ska kallas Lappkojs-chrull istälet, för det var väl därför du lät det stå kvar? :gremsmile:

/Mask