Nekromanti Potenitiella deckarfärdigheter?

solvebring

Superhero
Kort och gott, jag tar emot all konstruktiv kritik och åsikter och dylika som rör färdigheterna.

Har någon nåt att säga, vare sig det är ros eller ris, så blir jag glad för all respons som kan vara till hjälp.

Med andra ord behöver man inte läsa hela jävla tråden och skriva en uppsats. Jag tänka mig att tråden börjar se tung ut. Ett getöga på färdigheterna och ett utlåtande passar bra.

solvebring

Superhero
Re: Potenitiella deckarfärdigheter - Efterlysning!

Jag efterlyser Tycka-tillare!
Jag har nu skrivit ihop handlingar - hur det går till att utgöra handlingar, samt listat spelets alla potentiella färdigheter.

Filen kommer dock att fyllas på så länge någonting nytt tillkommer. Här näst kommer jag antagligen att skriva regler för strider och skador.

Jag hade tänkt mig kring 5 personer, till att börja med i alla fall. Jag kommer, när jag har fått ihop fem pers, att smälla upp ett grupp-PM där jag delar ut länken till mina Google Docs där filen finns. Och nej, jag vill inte att du korrar meningar och satser. Korra gärna ord för läsflödets skull, men all annan korrigering vill jag spara till senare - det är svårt att göra flera saker samtidigt och jag vill inte att spelkritiken tappar fokus.

Nå, några frivilliga?

Tack! =)

Edit: Jag var trött inatt, därav var den här efterlysningen uschligt dryg med dålig ton. Jag ber om ursäkt för det. Förhoppningsvis är den bättre nu och möjligen att någon är intresserad.

solvebring

Superhero

Kan tillägga det att jag smackade ihop ett stridskapitel inatt som jag i slutändan ställer mig mycket tveksam till - granskning vore därav verkligen behjälplig.

solvebring

Superhero

solvebring said:
Jag efterlyser Tycka-tillare!
Jag har nu skrivit ihop handlingar - hur det går till att utgöra handlingar, samt listat spelets alla potentiella färdigheter.

Filen kommer dock att fyllas på så länge någonting nytt tillkommer. Här näst kommer jag antagligen att skriva regler för strider och skador.

Jag hade tänkt mig kring 5 personer, till att börja med i alla fall. Jag kommer, när jag har fått ihop fem pers, att smälla upp ett grupp-PM där jag delar ut länken till mina Google Docs där filen finns. Och nej, jag vill inte att du korrar meningar och satser. Korra gärna ord för läsflödets skull, men all annan korrigering vill jag spara till senare - det är svårt att göra flera saker samtidigt och jag vill inte att spelkritiken tappar fokus.

Nå, några frivilliga?

Tack! =)

Edit: Jag var trött inatt, därav var den här efterlysningen uschligt dryg med dålig ton. Jag ber om ursäkt för det. Förhoppningsvis är den bättre nu och möjligen att någon är intresserad.
Som ni ser har jag uppdaterat efterlysningen lite... Hrm.