Nekromanti Prenumeranter

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,468
Hur många är det som prenumererar på Codex?

Tack för en bra tidning...

--
Yassilus, the Savior
--
"And when this land is wasted, where will we go?"
 

Runde Rolf

Swordsman
Joined
9 Feb 2001
Messages
483
Location
Stockholm, Sverige
Inte jag....

...... och därför undrar jag detta. Varför ska jag prenumerera? Finns där material till DoD6? Annars e ja inte mä!


"Rolf kommer före Sitor även i ordboken"
 

Master_Z

Swordsman
Joined
3 Sep 2000
Messages
601
Location
Mölndal, Sverige
Jag gör[NT]

Och jag är stolt över det.

/linus

GAIS är dansband och IFK är hårdrock!
"Beauty is in the eye of the beholder"
 

Krellh

Warrior
Joined
16 May 2000
Messages
363
Location
Tollered, Västra Götaland
en hel del :)

Ganska många faktiskt, och det blir fler och fler för var dag som går. Exakt hur många det är kan jag dock inte avslöja

/Tobbelobbe - Prenumerantansvarig
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: Inte jag....

"Finns där material till DoD6?"

det skall komma matrial i nya nummret. Även om det inte funnis DoD-matrial tidigare så kan ju det som står till andra spel alltid fungera som inspiration.


Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
 

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,332
Location
Enköping
Re: Inte jag....

Anledningen på avsaknaden av DoDmaterial har väl sin bakgrund i att Codex först var en Neogamestidning, sen har väl inte DoD känts riktigt aktuellt förän nya utgåvan. Codex består ju av idel frilansare och de skriver ju främst om vad som intresserar dem, men jag är säker på att det kommer mer DoD material.

Jag kommer smyga in lite grann i nummer 8 men inte tillräckligt för att det ska vara värt det enbart för min artikel om man inte är fanatiker.

Daniel "Warduke" Schenström
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: Inte jag....

"sen har väl inte DoD känts riktigt aktuellt förän nya utgåvan."

Sant, jag saknade dock DoD 6 i Codex 6 då spelet då faktiskt var släppt samt att Codex blev "oberoende" i och med nummer 5 om jag inte fattat allt helt fel. Codex är dock en bra tidning så jag klagar inte, som jag nämt tidigare är inspirationen systemoberoende.

Jag hoppas dock att det framöver kommer finnas en fast DoD-sektion i Codex, spec. om de vill kalla sig oberoende rollspelstidning.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by hasse on 2001-03-09 00:57.</EM></FONT></P>
 
Top