Nekromanti Presentation av Mmm

Mmm

Swordsman
Tjenare!

Detta inlägg finns längst ner på forumet också men eftersom jag antar att de flesta som läser här frekvent inte rullar så långt ner så la jag upp min presentaiton lite ...

Jag heter iaf Mattias Falck (26 år) och jobbar mest med www.rollspel.nu men har även skrivit ett och annat till Codex (mest översättningar iofs). Har hjälpt till med wrnu i ett år ganska precis och har där recenserat en hel del grejjer. Nu när Johnny kommit till oss så har livet blivit lättare =]

Jobbar just nu som IT säkerhetskonsult och får till min förtret mindre och mindre tid till saker som dessa. Ska försöka klamra mig fast länge till dock.

Spelat rollspel sen 84 (jag är 74:a) och spelar i de fall jag får välja helst Mutant 2 och EDD. Men spel beror mer på spelledaren än på värld och regler så allting går ner med lite vilja.

Läser mycket fantasy litterarut till vardags och gillar det mesta i musikväg även om jag just nu verkar ha kommit in i en period som förmörkas av gammal klassisk hårdrock som Black Sabbath.

Det var lite om mig. Jo just ja det är Olle Johansson och jag som är Outer Limit Games och gjort Ultra Ducks.