Nekromanti Presentation.

ZeroWolf

Veteran
Hej alla.
Är en 32-åring från Enköping som spelat 15-20 år minns inte riktigt vilket år jag tog mina första trevande steg. Sedan dess har det blivit lite av varje, spellett mycket. Senaste åren har det varit Numenera, Mutants and Masterminds, och Eclipse Phase. Tenderar att föredra dark and gritty snarare än ikoniska hjältar, två stora inspirationskällor är Berserk och böckerna om det svarta kompaniet av Glen Cook.
Blir mycket mindre rollspel nuförtiden än jag skulle vilja, skulle gärna vilja komma i kontakt med folk i närheten som spelar.

zonk

muterad
Välkommen till forumet! Det verkar finnas en del hyfsat aktiva FB-grupper där man kan leta efter folk att spela med. Nån som använder FB kan säkert tipsa om vilka de är!

DanielSchenström

Swashbuckler
Hej!

Mig veterligen är vi den enda riktigt aktiva gruppen i Enköping nu, SK Loke (http://www.griffindesign.org/loke). Vi har funnits i 30 år och spelar en massa olika rollspel. Just nu är det Shadowrun, D&D5, AD&D och Infinity Corvus Belli. Senaste året har vi också hunnit med TORG, Numenera, Drakar och Demoner 4 och 8.
Om du är intresserad är det bara att skicka ett mail på slokum@hotmail.com.