Presentation Presentation

VikingGamer

Veteran
Joined
12 Jul 2024
Messages
38
Hej,
Jag körde på namnet VikingGamersom jag använder på andra platformar i olika varianter och då jag inte är här för att prata om privata saker så spelar det ingen roll vad jag heter (kommer inte mobba eller skicka dickpick bara för att jag är anonm, jag lovar). Är gammal rollspelsnörd från BLÅ BOXEN tiden som inte spelat så mycket utan mest fantiserat själv (mina kompisar var för coolaför rollspel och jag med ett tag :) )

Har skapat egna världar sedan början, har flera pärmar med material och sedan DoD, Expert mm har jag nästan alla från Äverntyrsspel, saknar bara ETT nummer av Sinkadus tills den på slutet blev nån slags poster-tidning.

Mitt rollspelsintresse har nyvkanat senaste 3-4 åren med AP podcasts, Symbaroum, Svärdets Väg, DoD 2023 ToR 2:nd ed Köper allt så jag har väl 3000 sidor i läsbacklog...
Solospelar i ToR, Expert-Ereb Altor och Symbaroum. När jag solospelar gör jag det med en Grupp av karaktärer.

Har ofta mer vilja än ork när det kommer till att skapa så jag är mest här för att läsa och intressanta tips och diskussioner
 

Cernunnos

Veteran
Joined
18 Apr 2017
Messages
82
Location
STHLM & Andra Världar
Vilken härlig samling av Äventyrspel. Det där med Sinkaduz blev slags poster grej var en dag jag blev förvirrad. Hade inte bläddrat i en sinkaduz på ett år eller så, tänkte att jag skulle åka till Tradition och köpa en. Det var som ngt hade förändrats i hela rollspelsatmosfären. Det blev ett uppehåll fram till 95 av spelande.

Välkommen hit :)
 
Top