Nekromanti Presentationslängd

Gardener

Champion
Jag upptäckte att man bara kan skriva 500 tecken i sin presentation här och det kanske kan kännas lite knapert. Jag har nu ökat det till 5000 tecken, men det kan ökas ännu mer om någon skulle känna ett behov av det.

Rickard

Urverk speldesign
Åh, äntligen! Tack. [NT]

/Han som tycker det är mer irriterande på RPGLab, där man har en gigantisk ruta att skriva i men bara 200 tecken tillgodo (och som skulle vilja ha en räknare på de vettiga ställen där man vill ha många tecken, som signatur och presentation)

Gardener

Champion
Okejrå

Bättre så?

Passade för övrigt på att ta bort mellanslagen från UBB-koden som läggs in via länkarna till höger, har för mig att det klagats på det nån gång i forntiden.

Och angående storleken på presentationsrutan på rpglab så tror jag den helt enkelt följer den inställning man har på hur stor ruta man vill ha när man skriver inlägg.

Troberg

Sinister eater
Re: Åh, äntligen! Tack. [NT]

Han som tycker det är mer irriterande på RPGLab, där man har en gigantisk ruta att skriva i men bara 200 tecken tillgodo
Jo, jag vet. Jag har dock prioriterat ner den fixen till förmån för rena funktionsproblem.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Re: Okejrå

Passade för övrigt på att ta bort mellanslagen från UBB-koden som läggs in via länkarna till höger, har för mig att det klagats på det nån gång i forntiden.
That would be me :gremwink:

Och det är jättebra, men... Jag ser ingen skillnad? Då jag tryckte fram citat-taggen ovan var det fortfarande omsvärmat med massa Space-utrymmen som är störande?

Stort tack för den förlängda presentationen - fint jobbat!

Dimfrost

Special Circumstances
Coolt! Nu kanske man kan ta och skriva en ordentlig presentation. I och för sig, i sådana fall kommer jag säkert att störa mig på den nya teckenbegränsningen också. Med tanke på hur få som skulle orka skriva mer än 5000 tecken, tror du verkligen att det skulle spela någon vidare roll om begränsningen var satt högre än så?

/Dimfrost

Gardener

Champion
Re: Okejrå

Inte just den förstås, men alla andra är fixade. Ska kolla varför den inte är som alla andra.

Gardener

Champion
Nä, men den måste vara satt nånstans, förslagsvis under vad som får plats i fältet i databasen. Vilket jag skulle tro är ungefär 65536 tecken. Det kan jag förstås också höja, men det känns lite overkill.

Gardener

Champion
Stora/små bokstäver i UBBCode

Tror det är nån som klagat på att det inte funkar med både stora/små bokstäver i all UBBCode, har nu fixat några fler sådana men jag har inte kollat om jag hittat alla. och bör funka nu iaf och några andra mindre använda taggar.

Johan K

Gammal & dryg
Najs !!
Då kansek man skulle ta & utöka presentation litem er då. Ska bar först få tummen hur... :gremtongue:

/ Johan K, som för övrigt är lite nyfiken på vad de där stjärnorna betyder under Garderners presentationsgrej..

Robert Jonsson

Stjärnorna...

...är det tre personer som har (mig veterligen).

Gardener har tre.
Yyy har två.
Yassilus har en.

Jag antar att det signalerar Chain of command :gremwink:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Fast då skulle jag haft flest [nt]

NT = No Text (Ingen text)

Robert Jonsson

Inte om man räknar...

...mest är bäst. Vi alla veta ju Gardener står över oss alla vanliga dödliga. Om det däremot hade röt sig om hur söt personen var... :gremwink:

MErs seriöst, om det inte är så - vad är det då?

Robert Jonsson

Intrigerna tätnar... [ANT]

Under den gudomlige Gardener pågår ränksmiderier och politiska spel... Vem skall vinna?

Följ den episk-politiska-thriller här på Rollspel.nu! :gremwink:

Gardener

Champion
öh!

Lätt inte, för även om jag säger att det inte är så så står jag ju alltid över dig ändå. Och Endyamon kan inte räkna.

Robert Jonsson

Bah...

Kan jag ro för att det var tre stjärnor sist jag kollade? I början var det en, sedan blev det två och så vidare. Nu är den uppe i fyra. Jag tycker de förökar sig som små kaniner, jag... :gremtongue: