Prime 30-dagarsrace!

Christoffer

It's all pig.
Råkade få prime i 30 dagar av misstag, vad ska jag se för filmer? Tv-serier skippar jag, eller iofs om det finns någon värd miniserie på fem sex avsnitt max.. men annars, tipsa på om bästa man kan se om jag ska försöka maxa dessa 30 dagarna.

Zire

Swashbuckler
Alltså, det finns så mycket bra!

Fallout *
The Expanse **
Ur varselklotet *
The Boys **
The Peripherals *

*) Serier, men de har bara en säsong

**) Serier med flera säsonger, men de är så jäkla bra att det kändes kriminellt att utelämna!

Franz

Nin geed gali jirey geed loo ma galo
The Devils Hour är en serie få pratar om men som är riktigt bra! Den har två säsonger men säsong 1 fungerar som en enskild historia med ett bra slut!

Christoffer

It's all pig.
Tv-serier skippar jag var det någon som skrev i sitt inledande inlägg…. :) Tänkte inte att jag skulle behöva förtydliga att det innebar önskemål om filmtips primärt.

Bolongo

Herr Doktor
Om man nu skall ta TS på allvar och inte föreslå serier...

Så har Prime en massa klassiska lökiga SF- och fantasy-rullar från 80-talet. Sådant som Battle Beyond the Stars, StarCrash och Deathstalker-filmerna.
Det kan höra till allmänbildning att ha sett dem. :cool:;)

Christoffer

It's all pig.
Om man nu skall ta TS på allvar och inte föreslå serier...

Så har Prime en massa klassiska lökiga SF- och fantasy-rullar från 80-talet. Sådant som Battle Beyond the Stars, StarCrash och Deathstalker-filmerna.
Det kan höra till allmänbildning att ha sett dem. :cool:;)
Nu snackar vi! Deathstalker kollade jag på förra vändan jag hade prime, de var underhållande på precis det där underbara sättet att jag skulle nog varit lika glad du att inte ha sett dem men upplevelser rikare av att ha gjort det.

Westerns? Krigsfilm? Dokumentär?