God45
#PrayersForBahakan
Så jag tänkte köra en grej i Warhammer fantasy. Jag tänkte lägga en stor del av äventyret The Border princes vilket är en rad furstendömen kontrollerade av lokala krigsherrar. En prins i the border princes är nämligen inte en adelsman som i resten av Warhammer världen utan mer en våldsam och brutal mobbare som leder allt från ett stort gäng till en mindre arme. Det är mer eller mindre en Hardholder från Apocalypse World som har noll koll på politik bortom att man rånar och förtrycker de svaga och försöker få ihop nog med mat för att inte svälta den här månaden. Detta betyder att de olika furstarna också kan stila och organisera sig hur de vill. De är och kallar sig allt från Baron till Prins till General till Gudkejsare över verkligheten.
Så jag behöver ganska många av de här härskarna till min kampanj tillsammans med hur de är organiserade. Så har ni några bra förslag på några möjliga prinsar hade det varit jättebra.
Så jag behöver ganska många av de här härskarna till min kampanj tillsammans med hur de är organiserade. Så har ni några bra förslag på några möjliga prinsar hade det varit jättebra.