@Martin3 kan du som är klyftig se vilken sessa som verkar passa bäst ihop med smedjan och varför?
För mig är det hugget som stucket om vi går till parken eller lavatoriet. Parken tänker jag mig ger oss kunskap om Feodora som hellre vill ägna sig åt
jordnära ämnen än att diskutera poesi och filosofi. Gisela lär ju absolut uppskatta en härlig rävjakt i den stora (föreställer jag mig!) parken där hjortar strövar förstrött och höga ekar bildar tak mot himlavalvet.
Bild som exempel.
View attachment 8414
Jag ska erkänna att jag tittade lite på de andra teamet som hade fått ut rätt mycket i smedjan och därav att jag tror den är lukrativ. Praken är dock lika lukrativ enligt min intel så jag kan ta parekn lika gärna.
Röst: Parken
@Basenanji hade du siat parken eller hade du mer intel?
Lavatorium har av två bekräftats som bättre än bageriet och bättre än bryggeriet av en så Lukas information bekräftar Vimes men ger, iaf enligt mig, inte mycket mer info än så, det är samma fakta vi har fått två gånger. Vet inte varför folk inte berättade vad dom siade för att hjälpa gruppen att inte dubbelsia, nu har vi iaf en (i princip) värdelös séans.
Lavatorium står på min lista över uppgifter jag inte ska besöka så jag undviker även gärna den av den anledningen. Kommer kanske bli tvungen iaf iom att den känns hyfsat högt upp bland informations-platserna men jag undviker det gärna så länge som möjligt.
Borde vi försöka synka en enhetlig vinst där alla lyckas med lika många uppdrag eller vill vi spela det helt upp till girigheten?