Nekromanti Priori Cun-Sabreann mm. (Spoiler)

Ziir

Veteran
Jag är hemma och är sjuk, fick då för mig att ta en titt på Consabermodulen. Läste om Priori Cun-Sabreann och fastnade direckt. Jag undrar i vilka andra böcker man kan hitta info om det sällskapet?

Grikentulw och huset Duncreigh är också av intresse, så all info ni har om dem är jag tacksam för.

Vad jag vill är alltså att få veta var jag hittar info om Priori Cun-Sabreann, Grikentulw och trollkarlshuset Duncreigh, plus att jag skulle vilja ha all egen information ni har om detta.

Jag är tacksam för all information jag kan få, tack på förhand.

Mogger

Hipsteranka
Finns nog en del i Legender & Hemligheter har jag för mig, åtminstone hittar du en hel del om Prioris svurna fiende. Duncreigh finns att läsa om i Mystik & Magi. Grikentulw finns ingenstans om det inte smygit in info i Geografica, men det får någon annan svara på. Läs gärna också i Religioner om Xinudyrkare.

Och jag håller med dig, sällskapet är fantsieggande och spelade en stor roll i min färdigspelade och snart bortglömda kampanj.

Slarn

Excentriker
Den mest kompletta info jag hittat om sällskapet finns i Alver. Annars finns det som sagt lite i M&M, Religioner och L&H (hur ska man egentligen kunna hålla sällskapet hemligt när namnet står i varenda j-la modul?! :) )