Nekromanti Pris fråga.

Mr Pickadulver

Veteran
Jo. Jag som glad konsument tittade på neogasmes hemsida, där hittar jag Eno 2 boxen. Jag klickar på info och får se att den kostar 299 kr. Men sen när jag klickar på beställ står det att den kostar 339 kr. Vad an denna pris ändring? Det kan inte vara frkaten som är inräknad efter som att denna ligger på 55 kr. Nu är min fråga; vilket pris är det rätta?

Perenna

Swordsman
Jag klickar på info och får se att den kostar 299 kr. Men sen när jag klickar på beställ står det att den kostar 339 kr.

Nu är jag inte helt säker, men med tanke på att enbart regelboken kostar 249 kronor, så skulle jag chansa på att 339 verkar korrekt.

Det kan inte vara frkaten som är inräknad efter som att denna ligger på 55 kr.

Frakten verkar vara höjd till 69 kronor (kika under 'senaste nytt' 2002-02-26). Dock har detta inte noterats i Neoshopen...

Emil

Hero
Jo. Jag som glad konsument tittade på neogasmes hemsida, där hittar jag Eno 2 boxen. Jag klickar på info och får se att den kostar 299 kr. Men sen när jag klickar på beställ står det att den kostar 339 kr. Vad an denna pris ändring? Det kan inte vara frkaten som är inräknad efter som att denna ligger på 55 kr. Nu är min fråga; vilket pris är det rätta?

Så här är det: Länken du klickade på är till en sida som berättar vad Eon II innehåller till skillnad från Eon I. Priset 299 är priset på Eon II-boken (det som gällde när boken släpptes, numera kostar den bara 249).

Boxen kostade 399 kr innan årskiftet och numera 339 kr. Det är alltså priset i shoppen som stämmer.

/Emil