Nekromanti [Priskoll] Neotechböcker

Mr Matrix

Veteran
Jag har funderat på att sälja mina böcker till neotech och neotech 2. Finns det intresse för dem och vad kan de i så fall tänkas vara värda? Säg till om du är intresserad av att köpa någon av dem så ska jag sedan fundera mer på om jag vill sälja eller spara vidare... Det hela gäller följande böcker (samtliga i mycket fint skick):

- Avalanche
- Hardware
- Metusalems offer
- Operation Mangala
- Nippon
- Neotech2 regelboken (även box finns)
- Neotech2 spelledarskärm
- Showdown Berlin
- Euro
- Ultra
- Offensiv

Eksem

Champion
Jag har faktiskt ingen aning om varför, men Neotech-grejjer brukar ha väldigt låga priser. Typ Avalanche går för 30:- i butiker, regelboken för under hundralappen på Tradera, spelledarskärmen för en tjuga etc. Möjligen är någon av dem ovanligare än de andra, så bra koll har jag inte, men på det hela taget verkar mängden Neotech i tryck och mängden Neotech folk vill ha matcha ganska väl.

Mogger

Hipsteranka
Eksem said:
Jag har faktiskt ingen aning om varför, men Neotech-grejjer brukar ha väldigt låga priser. Typ Avalanche går för 30:- i butiker, regelboken för under hundralappen på Tradera, spelledarskärmen för en tjuga etc. Möjligen är någon av dem ovanligare än de andra, så bra koll har jag inte, men på det hela taget verkar mängden Neotech i tryck och mängden Neotech folk vill ha matcha ganska väl.
Borsett från själva regelboken, som brukar gå för lite mer än vad jag anser rimligt :gremsmile:

Mr Matrix

Veteran
Måns said:
Eksem said:
Borsett från själva regelboken, som brukar gå för lite mer än vad jag anser rimligt :gremsmile:
Misstänkte att det var låga andrahandspriser på dem. Ska grunna lite på hur jag gör. Kanske blir en arkivering i nån mörk källare för rolig läsning på ålderns höst :gremsmile: