Nekromanti Problem med PM

Vicotnik

Den onde
Staff member
Just nu verkar det vara problem med att skicka PM till vissa användare. Har informerat Lupus Maximus om detta och han ska kolla på det hela.

Problemet verkar bestå i att PM't aldrig går iväg, utan försvinner så fort man skickar det.

Har du problem med att skicka pm till någon användare så vore vi i Tekniker gruppen tacksamma ifall vi skulle kunna få namnet på den användare du försökt nå via PM.

//Teknikergruppen.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Well, dig framför allt =)

Och Cissi.

Eller ja, jag får inget svar i alla fall ;)

Cissi

Up to no good.
Jag har inte fått några PM sedan den 19/5. Jag vet att Minimoni försökt nå mig den vägen och tydligen också hamster och Vico, men inte ett PM på flera veckor.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Hmm... och mycket riktigt hittar jag nu inte de meddelandena i min skickat-korg heller.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
De enda problem jag haft med att skicka meddelanden är när jag försökt svara på OM från en användare som jag misstänker blockat mig efter att han skickat meddelandet... Och då fick jag ett ganska tydligt felmeddelande. Eller ja, med vB5-standard, iaf.

Lupus Maximus

Tekniker
Om jag förstått det hela rätt, så blir det inte något felmeddelande. Men då man tittar efter så finns inte meddelandet i boxen för skickade meddelanden, och inget har gått fram.

Men det verkar inte vara som om det är kopplat till avsändarkontot, utan att det är något som hänt med mottagarkontot.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Spontan tanke: det verkar vara problem att skicka PM till moderatorer och admins, inte vanliga användare?

Minimoni

Homelander
Som Cissi sa så har jag försökt Skicka PM till henne, men jag är rätt säker på att jag även försökte med någon annan för att se om det fungerade. Resultatet var i alla fall att inget meddelande gick iväg alls.

Mundo

Myrmidon
Aj fan. Jag som trodde Ymir bara varit på otrevligt humör och bestämt sig för att inte svara. Där ser man...