Nekromanti Problem [uppdaterad]

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag kan inte skriva nya inlägg på rollspelsforumet! Hjälp!
---
När jag skrivit klrt inlägget och postat det så brukar jag trycka på "visa inlägget" eller vad det står. Då borde det ju visa inlägget men jag kommer till ett ställe där det står "Can't find the post" eller något liknande. Det är bara så på rollspelsforumet.

Det finns förresten 4 värdelösa inlägg där som ni gärna kan ta bort. Jag kan det ju inte...

Rickard

Urverk speldesign
Kan inte läsa dina inlägg heller [NT]

/[color:448800]Han</font color=448800> som visserligen förstår kontentan av det bara på titeln

Gardener

Champion
Detta är ett problem som har dykt upp ett par gånger tidigare och jag har ingen aning om varför det uppstår. Denna gång verkar det dock ha något att göra med att du försöker lägga in ett inlägg som är längre än vad som får plats i databasen. Av utrymmesskäl så kan inlägg bara vara 65535 tecken långa och ditt inlägg är längre än det. Så även om jag har fixat så att det går att läsa så är det klippt på slutet. Jag föreslår att du bifogar texten som en fil istället, det är ändå jobbigt att läsa den online.

Angående att systemet buggar ur vid för långa inlägg istf att bara vägra lägga in det så kommer jag kontakta utvecklarna om det.