Jag skulle vilja veta vad du menar med slag? Menar du helt enkelt ett program som kan generera tärningsslag eller menar du som i ett program som slår fram / skapar en karaktär och slår slagen för attribut etc.
http://www.ingenting.f2s.com/eon/eonx.htm är väl en otroligt fin sida för att hitta diverse generatorer till Eon. Du kan även söka på charassist så kommer du hitta en annan generator som finns att ladda ner. Dessa är ju dock bara vad du söker efter om du med "slår slag" att den genererar karaktärer och dyligt.
Kan tyvärr in komma på att jag sett någon "Obxt6 Generator" här någon gång. Men du kan ju testa den utomordentliga sökfunktionen som finns här på forumet om du vill se efter.
Sedan för att vara petig så får jag väl säga att det faktiskt var en liknande tråd uppe väldigt nyligen som fick svaret "Sök, sök, sök..." av mig. Du borde nog också ha fått det, men jag är på skrivhumör, så jag gjorde så här istället.
Grattis till första inlägget föresten : ) Hoppas du kommer få ut så mycket som möjligt av ditt medlemskap här, men försök att lägga ner litet mer möda innan du frågar nästa gång ; )