Nekromanti Projekt INKA

Dranvar

Veteran
Jag anmälde mig till projekt INKA (ripper doc bland andra var med)tyvärr har jag inte fått något svar på frågan om projektet forfarande är igång.
Ideen med att skapa ett "levande" Mundana är dock en mycket god idé,och jag tänkte bara fråga ifall det var någon som ville hjälpa till att samordna alla ideer?
Jag tänkte att man kan ta rätt mycket/inspireras av glorantha(dock inte händelserna) när det gäller deras sätt att ha en levande värld.
Någon som är intresserad?

Foggmock

Myrmidon
hmm läste du månne mitt inlägg på INKA-forumet..? /images/icons/wink.gif
INKA ligger för närvarande på is. det finns nästan inga engagerade, jag kan inte programmera websidor till de behov projektet har, därav är jag bara skribent. fantasydomänen (dvs en allmän basic-fantasyvärld med drakar, troll och älvor osv.)
är dock en aning klar. Szandor heter killen som har gjort den, och om ni vill hjälpa till med en Eon-domän (eller, jaja Mundana då) så behövs programmeringskunskaper, tid och engagemang. Idesprutorna som var viktiga i projektets början behövs inte lika mycket längre, dock behövs alltid Korrläsning och bollplank(testare).
Jag skulle gärna se en Eon-domän under INKA. Inte för att jag spelar Eon, men för att ett projekt ät alltid kul om det blir större och mer levande.
Så har ni det som krävs, icq:a mig eller skicka ett privat. (jaja ok då, ni FÅR mejla om ni vill.)
Ha det gott!
Fogge

Jag vet att jag har rätt!