Fokus på skaparnas tankar och filosofi kring spelet. Inlägg finns här: https://www.facebook.com/kultdivinitylost/?fref=nf
Konrad Konvalj;n147451 said:Vi utan FB spelar ju så klart Chock eller Chill istället.
Du kan klicka på länken och titta på inlägget utan konto. Men du kan inte svara där om du inte har ett.koraq;n147442 said:...och för dom av oss utan FB konto?
Ett väsen från bortom Illusionen viskade just i mitt öra att Kult-info kommer att få ytterligare en plats på nätet inom en snar framtid...koraq;n147442 said:...och för dom av oss utan FB konto?
koraq;n147559 said:Även om man kan följa länken vill jag flagga för att FB inte är hela nätet, och att man kanske ska tänka på alla informationskanaler.
Big Marco;n147572 said:Absolut, och en webbplats kommer därför inom kort att lanseras.
Jimmy;n147580 said:Netflix står för 80% av bandbreddsåtgången i Nordamerika, var först med annonser där vetja.
Gräver efter den gamla Chock-lådan och hittar gamla Kult på vägen! Oj, vad länge sedan jag såg den boken...koraq;n147455 said:
/me Plockar ner sitt exemplar av Chill 3rd ed!
koraq;n147559 said:Även om man kan följa länken vill jag flagga för att FB inte är hela nätet, och att man kanske ska tänka på alla informationskanaler.
Låter bra Marco!Big Marco;n147572 said:Absolut, och en webbplats kommer därför inom kort att lanseras.