Nekromanti [Promo] Spela Blood & Bronze till helgen!

Tre solar

Hero
Blood & Bronze fick precis sitt första tryckta äventyr: Thralls of the Sun. Och som sig bör med tryckta produkter innehåller de första exemplaren en mängd stavfel.

För att göra något bra av något dåligt, har jag beslutat mig för följande:
För 200 pix kan du få Blood & Bronze grundregler och Thralls of the Sun: stavfelsversionen rakt hem i din brevlåda. I vanliga fall skulle kalaset kosta 25 dollar + frakt, och du skulle få vänta mellan tio och tjugo arbetsdagar för tryck och postgången. Men eftersom jag har ett fåtal exemplar hemma hos mig, kan jag lägga dem på brevlådan i morgon. Det innebär att om du bor på ett ställe som besöks av Posten kan du bjuda hem dina polare och sätta igång att spela redan på fredag kväll.

Tillsammans med din kopia kan du få en komplett lista över de fyra kända stavfel som påträffats, samt en länk till en handout som ändrats för att göra ett av äventyrets pussel lättare.

Om du är intresserad, skicka ett PM med din adress. Antalet är begränsat, så börja inte fiffla med swish eller paypal innan du får en bekräftelse.

(OBS: Om du föredrar att köpa på Lulu säljs äventyret till nedsatt pris under helgen: http://www.lulu.com/shop/olav-nygår...ls-of-the-sun/paperback/product-22542227.html Det innebär att du kan göra ett mer ekonomiskt - men oändligt mycket långsammare - klipp där. Använd koden JANEND20 om du handlar senast imorgon.)