Nekromanti [Promotion] Ödesväktarna finns på Facebook nu

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist

Jag tror att jag kan ha nämnt några gånger, här och var, att jag skrivit på ett fantasyrollspel de senaste åren. Det spelet heter Ödesväktarna, och det utspelar sig i en stor babylonskt inspirerad fantasystorstad där rollpersonerna spelar ockulta utredare.

Spelet är lite av ett drömprojekt - det bygger på en (ordentligt omarbetad) fantasyvärld som jag haft förmånen att få vara spelare i till och från de senaste c:a tjugo åren, och är skrivet i samarbete med spelledaren som hittat på alltihop. Vi har pratat om att göra en produkt av det här i flera år, och nu äntligen blir det av!

Texten är i princip klar; ska bara finslipas lite inför en första korrvända (stay tuned!). Illustrationer görs av Ronja Melin, som jag ju jobbat med flera gånger tidigare (hon var rentav med redan i min allra första produkt; Evolutionens Barn som snart fyller tio).

Som trådens rubrik antyder så vill jag alltså inte bara skapa en tråd för att promota spelet i stort, utan för att informera om dess nystartade Facebooksida, där jag kommer att posta uppdateringar, illustrationer och annat under arbetets gång.

LÄNK

Attachments

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Är det bara för mig den här tråden inte syns i Senaste inlägg eller, för den delen, i Promotion-forumet? För mig syns den bara i "Senaste diskussioner", och så är det ju inte riktigt tänkt...

EDIT: ...och nu verkar det ha löst sig. Yay för vBulletin 5! =)