Nekromanti (Promotion) Okult och The Daughters of Verona har sålt koppar på DriveThruRPG.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
DriveThruRPG har ett rankingsystem. De bäst säljande produkterna får medalj. Den lägsta klassen heter koppar, och då har man tagit sig upp i den högsta 25% på försäljningstoppen.

Jag såg nu på morgonen att både Okult och The Daughters of Verona har lyckats ta sig upp till kopparrankingen.

Jag undrar hur det skall firas, men det löser sig.

För övrigt tror jag att försäljningssiffrorna har en kraftig hockeyklubbsform med mängder av grejer som inte säljer något alls, och sedan att den sista procenten står för nästan all försäljning. Men ändå, det är kul att få medalj, och jag tycker att båda spelen är bra på riktigt.

https://www.drivethrurpg.com/product/122145/Okult

https://www.drivethrurpg.com/product/127411/The-Daughters-of-Verona-Print-and-play

Caligo

Swashbuckler
Grattis!
Om man kommer upp i bästsäljarlistan så säljer man massa mer. Då hamnar man även i DTRPGs annonser.
Mitt Questcore är elecrum just nu - sålde en hel del när det släpptes.

Rickard

Urverk speldesign
Hade gärna köpt något för att bättra på statsen, men Drivethru RPG tog bort mitt konto (med köpta spel) när jag klagade på att jag inte ville ha deras mailutskick.

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Rickard;n298041 said:
Hade gärna köpt något för att bättra på statsen, men Drivethru RPG tog bort mitt konto (med köpta spel) när jag klagade på att jag inte ville ha deras mailutskick.
What?!? ???? Jävla tur att grejerna man laddar ned från den är DRM-fria iaf. Jag har kopia + backup på allt jag köpt från dem.

Caligo

Swashbuckler
Rickard;n298041 said:
Whaaat? Låter helt galet. Kan de inte återställa?

Rickard

Urverk speldesign
Caligo;n298123 said:
Whaaat? Låter helt galet. Kan de inte återställa?
Jo, för kranks konto försvann också då mitt var sammankopplat med det och det återställde dem, men de svarar inte på mail längre.

Caligo

Swashbuckler
Rickard;n298124 said:
Jo, för kranks konto försvann också då mitt var sammankopplat med det och det återställde dem, men de svarar inte på mail längre.
Skickar pm.