Nekromanti [Promotion] QuestCore RPG system Kickstarter Preview

Björn den gode

Swashbuckler
" [h=2]Pledge kr180 or more[/h] 0 backers
PDF + print version (early bird)
Same as the $25 Pledge."

Vet inte riktigt hur det fungerar med valutor och så, men för mig som i alla fall får upp det i kr180 så vet jag inte vilken $25 pledge är utan att tänka efter i vart fall, känns lite konstigt. Sen om jag har förstått det rätt så brukar det ju alltid vara vinnande att ha några riktigt dyra nivåer?

Caligo

Swashbuckler
Björn den gode;n122061 said:
" [h=2]Pledge kr180 or more[/h] 0 backers
PDF + print version (early bird)
Same as the $25 Pledge."

Vet inte riktigt hur det fungerar med valutor och så, men för mig som i alla fall får upp det i kr180 så vet jag inte vilken $25 pledge är utan att tänka efter i vart fall, känns lite konstigt. Sen om jag har förstått det rätt så brukar det ju alltid vara vinnande att ha några riktigt dyra nivåer?
Bra... skall även lägga till hur mycket varje pledge är i $

Caligo

Swashbuckler
Kommer ett par dyra nivåer också.... med en bonusbok med 111 kartor eller kanske äventyret av Skip Williams omgjort till QuestCore.

Tre solar

Hero
Jag saknar information om vilka ni är. Vilka är illustratörerna? Vem har gjort musiken? Vem skriver reglerna? Såna saker.

Caligo

Swashbuckler
Tre solar;n122088 said:
Jag saknar information om vilka ni är. Vilka är illustratörerna? Vem har gjort musiken? Vem skriver reglerna? Såna saker.
Bra grejer... skall fixa lite sånt!

luddwig

Lawful evil
Verkar lovande. Snygga bilder och överkomliga priser. Om det är något ni skulle kunna lyfta fram ännu mer så är det varför jag ska lägga mina pengar på just QuestCore när det finns så många andra spelsystem. Lite info om era tankar kring framtida produkter till QuestCore vore också intressant kan jag tycka. Hittade även ett stavfel, "...exandable..." vid näst sista punktstycket under What is unique...

Caligo

Swashbuckler
luddwig;n122364 said:
Verkar lovande. Snygga bilder och överkomliga priser. Om det är något ni skulle kunna lyfta fram ännu mer så är det varför jag ska lägga mina pengar på just QuestCore när det finns så många andra spelsystem. Lite info om era tankar kring framtida produkter till QuestCore vore också intressant kan jag tycka. Hittade även ett stavfel, "...exandable..." vid näst sista punktstycket under What is unique...
japp... lite om fler produkter. Tack för stavningskoll... är urkass på det numera...

Tre solar

Hero
Det står payout istället för layout (antar jag). Sen hittar jag fortfarande inget om vem som kommer illustrera. Sånt är viktigt för mig i en kickstarter, kanske för andra också, eftersom det känns mer seriöst.

Kommer Andrei göra alla bilder, eller bara omslaget?

Caligo

Swashbuckler
Tre solar;n122652 said:
Det står payout istället för layout (antar jag). Sen hittar jag fortfarande inget om vem som kommer illustrera. Sånt är viktigt för mig i en kickstarter, kanske för andra också, eftersom det känns mer seriöst.

Kommer Andrei göra alla bilder, eller bara omslaget?
Har lagt till lite om detta. Tack för feedback! Vi kommer att använda några av
Andrei Pervukhins bilder.... få se hur långt pengarna räcker...​

luddwig

Lawful evil
Har backat så nu hoppas jag på en bra produkt och många nådda stretch goals.