Nekromanti [Promotion) Sagas crowdfunding har startat!

Arfert

Facit
...så ni som redan köpt: Fortsätt gör reklam. Ni vill att vi kommer över 55000:-. ;)

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Det här är bara en ytterst personlig åsikt, men jag skulle bli så mycket mer driven till att jobba aktivt med att promota om jag visste att jag jobbade mot något som faktiskt intresserade mig =)

Arfert

Facit
Myling, som hjälper till med fundingen, säger att det är tvärtom. Och säger att det finns siffror som stöder det. Men jag ska framföra din reflektion, jag är också osäker.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Arfert;n95602 said:
Myling, som hjälper till med fundingen, säger att det är tvärtom. Och säger att det finns siffror som stöder det. Men jag ska framföra din reflektion, jag är också osäker.
Det är fullt möjligt! Jag har ingen insikt i hur sånt här funkar för den breda massan.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Rymdhamster;n95634 said:
Det är fullt möjligt! Jag har ingen insikt i hur sånt här funkar för den breda massan.
Jag väljer alltså att tolka dig snällt här och att mylingspel säger att den breda massan fungerar tvärt om. Inte att jag personligen fungerar tvärtom, för i så fall hade jag sagt något annat :wink:

Arfert

Facit
Jag vet inte heller som vad är bäst. Men diverse funding-gurus lär säga att det är en bra taktik.

Arfert

Facit
Danforth skrev regler till det för en massa år sedan, men de hamnade inte i boken. Det blev för mycket ett eget system.
Så nej.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Woo! Två böcker till så blir inlagan vips ännu snitsigare. :D

Arfert

Facit
Över 50000:- ! Tvåfärg! Om det blir ett extra ryck och vi kommer upp i 55000:- så blir det ett gäng Folmer-helsidor i färg också! 29 timmar kvar.