Oavsett datum så tror jag du har fattat saken helt rätt. Kollade igenom lite raskt och det är verkligen inte mycket jag saknar som jag inte redan har en passande husregel för som jag kan stoppa in.Voldstagg13;n170702 said:Nu behövs inte nya Drakar och Demoner, då?
Ed: Vänta nu...vad är det för datum...?
INT? Jag skulle nog sätta den på SMI, men du får såklart husregla som du vill.roboman;n170766 said:Saknar dock Orientering som färdighet, men den kan jag ju lägga till själv tänker jag. Tänker att den ska gå på INT och tror att jag ska ge alver ytterligare +4 i baschans för att alver älskar orientering.
Jag tänker att den spelaren verkar vilja vara ute efter en ordentlig utmaning, så jag tycker: ös på med helt vanliga jävla monster bara, såna som resten av gruppen klara. Bondespelaren får väl göra som alla andra när en rollperson dör och helt enkelt skapa en ny som har nästan samma namn och som ärver eventuell loot den första lämnar efter sig. Om din spelare tycker det är roligt, varför ta det ifrån hen?Peter;n170793 said:Hur hanterar jag det här? Skall jag sparka ut honom ur vänskapskretsen, eller räcker det om jag låter en uråldig drake eller jätteamöba käka upp hans patetiska ursäkt till rollperson?
Fler helsidor med vapenbilder!krank;n170801 said:Några önskemål om stretch goals?
Nya vanliga jävla yrken:DeBracy;n170803 said:Fler helsidor med vapenbilder!
Fem extra färdigheter per 10000 som Kickstartern drar in!
En tilläggsbok med de viktigaste SLP:erna (den sexiga tjuven, den onda magikern, den gamla mannen med ett uppdrag, den tjocka värdshusvärden)!
Posters med nakna dvärgar. :emb:krank;n170801 said:Några önskemål om stretch goals?
Kan inte alla vara nakna, fast på vanligt jävla sätt??Dazumal;n170828 said:Posters med nakna dvärgar. :emb:
Och hans bror!DeBracy;n170803 said:den gamla mannen med ett uppdrag, !
Du kan absolut inte ge officiellt tillstånd till husregler, där förlorar du ju halva kundkretsen till era officiella tilläggsmoduler, Krank! Vad tror du vi är, några jävla friformare?krank;n170772 said:INT? Jag skulle nog sätta den på SMI, men du får såklart husregla som du vill.