wilper Gubevars en rätt produktiv människa. Joined 19 May 2000 Messages 8,079 Location Nordnordost 11 Jul 2011 #1 Jag har för mig att det lovades att Promotionforumet inte skulle hamna i Gulag som Forumsrollspelsforumet. Minns jag fel? Är det så det skall vara?
Jag har för mig att det lovades att Promotionforumet inte skulle hamna i Gulag som Forumsrollspelsforumet. Minns jag fel? Är det så det skall vara?
Dante Bäst i Sverige på rollspel Staff member Joined 17 May 2000 Messages 9,966 Location Stockholm 11 Jul 2011 #2 Av någon anledning var det inställt på att visas enbart i »Senaste inlägg«. Men nu ska det synas även i »Senaste diskussioner«. Tack för din skarpögdhet.
Av någon anledning var det inställt på att visas enbart i »Senaste inlägg«. Men nu ska det synas även i »Senaste diskussioner«. Tack för din skarpögdhet.
krank Lättkränkt cancelkultur-kommunist Joined 28 Dec 2002 Messages 36,186 Location Rissne 12 Jul 2011 #3 Dante said: Av någon anledning var det inställt på att visas enbart i »Senaste inlägg«. Men nu ska det synas även i »Senaste diskussioner«. Tack för din skarpögdhet. Click to expand... *mummelmummel, ta bort båda två, fular bara ner och plottrar ner forumet, mummelmummel*
Dante said: Av någon anledning var det inställt på att visas enbart i »Senaste inlägg«. Men nu ska det synas även i »Senaste diskussioner«. Tack för din skarpögdhet. Click to expand... *mummelmummel, ta bort båda två, fular bara ner och plottrar ner forumet, mummelmummel*