Nekromanti Ptolus - City by the Spire

walium

Ganska töntig, faktiskt
Är det någon som planerar att köpa detta monster (Magnus kanske?)? Endast 1080 kronor på Science-fiction bokhandeln! Kan man vänta sig en recension i kommande nummer av Fenix rentav?

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Har beställt

Tja, jag är väl förutsägbar. Jag funderad länge och väl, och förra veckan gick jag in på SF och la en beställning. Den dyker väl upp i sinom tid.

Just nu är jag dock mer fundersam på var Dragon 345 tagit vägen ... ? Finns inte på SF ... men 346 har dykt upp???

Jag tror inte det blir någon recension i Fenix. Jag pallar inte att skriva en sammanfattning på 1200 tecken, som någon läsare sedan sågar för att jag inte speltestat hela boken, och för att jag ger det fel betyg, och att vi har för mycket D&D-recensioner.

/M

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Har beställt

"Jag tror inte det blir någon recension i Fenix. Jag pallar inte att skriva en sammanfattning på 1200 tecken, som någon läsare sedan sågar för att jag inte speltestat hela boken, och för att jag ger det fel betyg, och att vi har för mycket D&D-recensioner."

Man måste vara ganska knäpp om man begär att du ska speltesta en modul på nästan 700 sidor. Men du kan kanske skriva några rader här på forumet? Jag är i alla fall nyfiken på modulen även om jag nog är för snål för att någonsin pröjsa för den.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Will do

Jag kommer nog att skriva något om den här. Kanske en serie inlägg i en tråd, allteftersom jag kommer igenom boken?

Den ska dyka upp i september, säger de på SF.

/M

Dimfrost

Special Circumstances
Re: Har beställt

Det lär komma recensioner på rpg.net om inte annat. Det är ett bra sätt att tillfredsställa sin nyfikenhet. :gremsmile:

/Dimfrost

Foggmock

Myrmidon
Shit.

Till och med jag blev sugen på den där. Oavsett hur kass den är eller hur d20 den är... fan, jag kommer få alldeles för mycket pengar för mitt eget bästa på fredag. Must... resist... :gremcrazy: