Nekromanti Pyriska Ligan i socker - inbjudan

Eranthis

Veteran
Gillar du fotboll, Mutant UA och taktikspel? Då är du välkommen att spela i pyriska ligan i socker/fotboll på siten www.xperteleven.com som jag skapat. Som manager för ett lag tar man ut laget, köper/säljer spelare och lägger upp taktik för nästa match. Det är självklart gratis! Gå in på xperteleven.com och sök på liga-ID 211124
. Väl mött!

Eranthis

Veteran
Flera svar har trillat in och ligan startar sin första säsong ons 15:e, men nya spelare kan givetvis ansluta efter att den är färdigspelare. Anmälningar mottages kontinuerligt.

Foggmock

Myrmidon
Jag fattade inte exakt hur det funkade men jag har ställt mig i kö med lagnamnet Helsinghåla IF. :>

Ezping Orm

Hero
Trevligt med en pyrisk liga. Har tyvärr fyllt min lagkvot, men kan nog tänka mig att säga upp ett lag för att ta en plats i den pyriska ligan. Kan ju även passa på att göra reklam för "forumligan" som är riotmindsforumets xpert11-liga. Liga-id: 136736

Vi är inne på säsong 5 och skulle behöva ett par nya managers. :gremsmile:

Eranthis

Veteran
Du är välkommen, Ezping Orm, och alla andra spelsugna! Snart (om ca två veckor) börjar säsong 2 av den Kejserliga Pyriska Sockerligan och nya anmälningar är välkomna! Vi är i skrivande stund 9 lag:

Hundängen SF (Hindenburg)
Pirit KK
Maggaluffs Mutanter (Wredesås)
Aspiro (Göborg)
Albinska (exilgrävlingar)
Appokaloppsens 12IMM (Västra Utmarkseländet)
Helsinghåla IF
Uddevålds Jägare
FC Kopparberget (Hindenburg)

Varför inte utöka den pyriska sockervärlden? Inget Nordholmialag än t ex... Välkommen med din lagansökan!