Nekromanti Qairos games

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Finns de här fortfarande i liv? Mindes Illerns recension i Rollspel@ren, men det var det sista livstecknet som jag hörde av dem...

Illern

koppariller
Jag kikade förbi hemsidan och den verkade inte uppdaterad sedan förra året och det verkade inte finnas fler tillbehör än när jag skrev recensionen.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Jo, jag kollade också in på hemsidan och fick samma intryck. Så jag blev nyfiken på hur/varför walium rotat fram den?

Man Mountainman

Storsvagåret
"Pallasadonien är ett land beläget vid sydöstra delen av kontinenten Eugea. Det utgörs av Minnessoshalvön och ett stort antal öar. Landet är ett relativt löst sammansatt förbund av sammanlagt tolv olika stadsstater. Förenande band är främst språket, men också i viss utsträckning en gemensam historia, religion, och handel, ett förhållandevis likartat styrelseskick, och militärt samarbete. Pallasadonien är i flera avseenden ett pluralistiskt samhälle, med många olika kulturer, folkslag och religioner. De olika staterna är knutna till tolv olika städer med omkringliggande områden. De flesta stadsstaterna styrs demokratiskt, men det finns också några aristokratier. År 1072 råder fred mellan de olika stadsstaterna, men de har tidvis krigat och legat i konflikt med varandra. "

Dom här killarna verkar iallafall inte lida brist på fantasi, sprudlande påhittighet och galna infall. Man sitter ju nästan på nålar när man läser dom här grejerna. Läsglädje från första bokstaven.