Nekromanti Räta ut mitt frågatecken!

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag är, vad jag hört, en av de få som använder funktionen Meddela Moderator, och nu när jag skulle göra det så blev det ett problem, nämligen det här:

Och då undrar jag om det blir så för att någon annan redan meddelat moderator så, eller om det är något fel... Tyckte det var konstigt att det inte stod någon orsak bara...

Gardener

Champion
Uppenbarligen kom det inget förklarande felmeddelande så jag vet inte exakt vad problemet är.

Det verkade dock som om meddelandet som ska skrivas när någon annan redan notifierat moderatorner saknades i språkfilerna, vilket jag har lagt till nu.

Gör gärna ett nytt försök, och om det fortfarande ser likadant ut så vill jag veta vilket inlägg det är frågan om.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Mission Accomplished?

Jag testade igen och det stod inget nytt.

Inlägget jag försökte meddela om var det här (som för övrigt borde låsas... :gremsmile: ).

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Mission Accomplished?

Det var alltså det som var felet? Bra att veta nu när man börjar närma sig Epic Level Meddelare av moderator... :gremgrin:

Troberg

Sinister eater

Bra att veta nu när man börjar närma sig Epic Level Meddelare av moderator...
Även känd som Skvallerbytta. :gremgrin:

Ackerfors

Alas, your rapids!

Även känd som Skvallerbytta. :gremgrin:

Jamenvisst, det är väl klart... Fast egentligen jobbar jag för underrättelsetjänsten... Så passa dig... :gremtongue: