Octagonal
Swashbuckler
Två av tre att det är en ond jävel!Ja, eller en väktare. Smartskaft.
Två av tre att det är en ond jävel!Ja, eller en väktare. Smartskaft.
Nej, jag valde honom inte specifikt. Man väljer att slumpa sitt nattmord, och då dödas någon ur en annan fraktion än ens egen som går till samma plats som en själv. Det bidde Sidd.Men ok, @Hägerstrand , jag spelar med lite. Du är alltså demon och har nattmördat Sidd, är det korrekt? Hur funkar nattmordet rent praktiskt? Valde du Sidd specifikt? Walk me through it!
Att fraktionssiaren ligger hos ulvlaget tycker jag förresten känns orimligt, eftersom det vore obalanserat.Tänk på vad du själv sagt om att scum vill jaga scum. Jag hade såklart inte gjort såhär om jag var ensam demon kvar, men att förlänga spelet är bra för mitt lag och jag har all anledning att vara hjälpsam med att klippa ulv.
Som sagt, vi har fått info om hur nattmorden fungerar via samtalsämnena och i R1 trodde många att de dödas lik skulle ligga kvar som spår så att ingen mördades då är ju inte särskilt konstigt. Menar du att du har fått reda på av SL att det är så det ligger till?Med rödandet av mig själv kan jag ju nu såklart erkänna att jag tror att @Andersson är helgrön. Att han ulvstämplar @Octagonal , kombinerat med att Octa tycker att varannan runda-morden är helt orimlig lögn och det är troligare att 75% av nattmorden bara missat, borde ni verkligen inte släppa.
Jag har fått reda på av SL hur demonernas nattmord går till, eftersom jag är demon. Hur ulvarnas nattmord går till härledde jag ur det.Som sagt, vi har fått info om hur nattmorden fungerar via samtalsämnena och i R1 trodde många att de dödas lik skulle ligga kvar som spår så att ingen mördades då är ju inte särskilt konstigt. Menar du att du har fått reda på av SL att det är så det ligger till?
Är du säker @Hägerstrand ?Att fraktionssiaren ligger hos ulvlaget tycker jag förresten känns orimligt, eftersom det vore obalanserat.
Marknaden:
- Vi har en fraktionssiare i spel som siar lokalt och denne kan tillhöra vilken fraktion som helst.
Ja, det vore obalanserat till ulvarnas fördel.Är du säker @Hägerstrand ?
Så vi har fått reda på hur allt fungerar, vad det gäller ALLA förmågor inklusive nattmord från samtalsämnena men du har fått ett eget PM med massa extra info. Tjena mittbena.Jag har fått reda på av SL hur demonernas nattmord går till, eftersom jag är demon. Hur ulvarnas nattmord går till härledde jag ur det.
Eftersom att det står enligt samtalsämnet att förmågan kan tillhöra vilken fraktion som helst så spelar det ingen roll min käre demon!Ja, det vore obalanserat till ulvarnas fördel.
Vad sägs om att ställa dig i det där fripaxet tillsammans med dem och sia lite?Kolla också firma @Brynolf och @BiobunkerVII som lyser illröda. T ex när de som en man försökte få mig att inte sia Octagonal i R2.
Tror vi har ringat in åtminstone två ulvar i Octa-Bio-Brynolf. Kanske t o m tre.
Nu sovdags.
Det gjorde ingen nånsin utom WH innan vi hängde honom.Aviserade Sidd var han tänkte gå nånstans?
Nej det har ni inte? Är det verkligen så orimligt att Basse valde att den informationen inte skulle bli tillgänglig för byn vid start av R2? Mer rimligt att han byggde ett spel på potentiella dubbla nattmord varje runda, som av en händelse missar 75% av gångerna?Så vi har fått reda på hur allt fungerar, vad det gäller ALLA förmågor inklusive nattmord från samtalsämnena men du har fått ett eget PM med massa extra info. Tjena mittbena.
Tolkar jag dig rätt att du menar att ”vilken fraktion som helst” ska läsas ”Basse slumpade ut förmågorna så att vissa fraktioner fick siarroller trots att de redan har nattmord och vissa blev helt utan” snarare än ”Basse ville inte bekräfta vilka roller som tillhörde vilka fraktioner i det läget”?Eftersom att det står enligt samtalsämnet att förmågan kan tillhöra vilken fraktion som helst så spelar det ingen roll min käre demon!
Och jag nekar bestämt till att vara ulv
Haha, ok. Du tycker själv det var en bra plan att sia nån som du förknippats med? Och inte ens bestämma plats med honom? Men hoppsan det gick visst vägen ändå.Kolla också firma @Brynolf och @BiobunkerVII som lyser illröda. T ex när de som en man försökte få mig att inte sia Octagonal i R2.
Tror vi har ringat in åtminstone två ulvar i Octa-Bio-Brynolf. Kanske t o m tre.
Nu sovdags.
Vad säger du om att stå i fripax med Andersson denna rundan, så han kan sia dig? Vi behöver ju få honom att sia någon grön med, så vi kan få färg på lite bybor.Haha, ok. Du tycker själv det var en bra plan att sia nån som du förknippats med? Och inte ens bestämma plats med honom? Men hoppsan det gick visst vägen ändå.