Då är Gothcon igång! GothCon-pubben var första aktiviteten, efter att jag checkat in på Quality Hotel Panorama, cirka 15 minuter från Hvitfeldska. Längre till konventet, närmare GothCon-pubben så det var ju bra. Åkte bil ner med @chrull, @Dante och @kloptok.
@avatarex tog emot och sen träffade jag en massa wrnuare som jag förtvivlat försökte koppla till namn och användarnamn och ansikten. Om jag missat någon, sök upp mig och ge mig en skarp tillrättavisning!
Särskilt drabbad av detta blev @seinet som jag korskopplade med @Ymir, så jag ber @seinet så hemskt mycket om ursäkt! Dåligt av mig!
Av de jag på rak arm kommer ihåg var där från wrnu ...
@Lukas
@Dante
@Vitulv
@Simon
@Svarte Faraonen
@Vicotnik
@Stövelkatten
@P.eLL.e
@pappa
@Fludd
@Gabrielle de Bourg
@ceruleanfive
@kwarnberg
@Krille
@seinet
@kloptok
@Kim Nolemo
@chrull
@Ape of Wrath
@luddwig
@Vincent
@Bifur
@Khan
Och Martin F. som jag inte minns vilket nick han har här!
... och ett gäng som inte hänger här såvitt jag vet. Trevligt som fan! Ska sova nu inför poddinspelning imorrn morgon/lunch-passet och sen Fenix Awards där jag ska dela ut några priser.
@avatarex tog emot och sen träffade jag en massa wrnuare som jag förtvivlat försökte koppla till namn och användarnamn och ansikten. Om jag missat någon, sök upp mig och ge mig en skarp tillrättavisning!
Särskilt drabbad av detta blev @seinet som jag korskopplade med @Ymir, så jag ber @seinet så hemskt mycket om ursäkt! Dåligt av mig!
Av de jag på rak arm kommer ihåg var där från wrnu ...
@Lukas
@Dante
@Vitulv
@Simon
@Svarte Faraonen
@Vicotnik
@Stövelkatten
@P.eLL.e
@pappa
@Fludd
@Gabrielle de Bourg
@ceruleanfive
@kwarnberg
@Krille
@seinet
@kloptok
@Kim Nolemo
@chrull
@Ape of Wrath
@luddwig
@Vincent
@Bifur
@Khan
Och Martin F. som jag inte minns vilket nick han har här!
... och ett gäng som inte hänger här såvitt jag vet. Trevligt som fan! Ska sova nu inför poddinspelning imorrn morgon/lunch-passet och sen Fenix Awards där jag ska dela ut några priser.