guldfink
Hero
Grattis till alla vinnare och stort tack för liverapporteringen, @Magnus Seter!
Last edited:
Silver - Chock: Stunde NullJag missade Bästa spelmaterial i Fenix, så jag får återkomma när jag kollat vilka det var!
Slut för nu!
Jag är fortfarande lite i chock.Regler
Silver: De fördömda
På något sätt passande att ingen av dem var på plats för att ta emot priset – och åtminstone en av dem för att han var för upptagen med sitt eldsjälsarbete. Vem har tid med priser när det finns jobb att göra? =)Tove Gillbrings pris för Eldsjäl
Silver - Robert Jonsson
Guld - Björn Flintberg
Digitala speltillbehör
Silver: Sagospelet Äventyrs arkiv
Guld: Drakborgen till Svärdets Sång
Jadå! Jag sitter på det, så ska vi se till att du får det.
Kom det ett sånt där snyggt diplom på det med jag är ju sjukt ödmjukt glad här hemma i soffan i lilla Uppsala.
Riskerar det inte att bli lite skrynkligt då, om man sitter på det? =DJadå! Jag sitter på det, så ska vi se till att du får det.
Jag hade ändå lite planerat att spelleda To Serve Her Wintry Hunger, så det var kul att jag fick chansen. Tur att det fanns sax så att vi kunde klippa snöflingor!Indierummet de har hittils rullat på,
Som mest hade vi sju spelgrupper igång samtidig, rätt bra trots mansfall av spelledare.
Jag fortsätter min trend att få folk att spelleda för oss trots de inte planerat att göra det.
Gothconstabenfår minus poäng för problematik strul, plus poäng för hur bra lösningen blev.
Och extra plus poäng för de bjöd oss på glass som tack för vi arrangerar på konventet
jag känner det nästan som att du satt bredvid mig och guidade mins tangentslag!Bra rapporterat @Magnus Seter! Känns nästan som att jag var där!
Alla kan rapportera!Är det här en tråd för Seters rapporter från Gothcon eller en tråd man kan hijacka med sina egna rapporter?