<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>När man ser i modulen "Mundana" så tänker jag mig dom olika raserna som i vårvärld:
Cirifalier- Engelsmän<p><hr></blockquote><p>*hmm* sov du under skolundervisningen.. Tänk mer åt banan av tysklan+ Nederländerna hansa typ sen korsar du dom med en droppe av rasisternas åsikter om judar och ger dom en grekisk rommers inspererad samhälle.
Fast det är mer Kultur ÄN ras..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Darken - Iran eller nått<p><hr></blockquote><p>Nej mörkare hy färgade svarta..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Taup - Typ jude, fast lite anorlunda...<p><hr></blockquote><p>*suck* tänk mer vis man mystiker fast deras status som vandrare och hemlösa ger dom en viss judisk rang det håller jag med om..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Kragg - Viking<p><hr></blockquote><p>NEJ NEJ och NEJ,, Tänker mer åt hållet av barbarer liknande dom som rommarna fick möte nere vid ?turkiet?
*Hmm* de levde i berg och var våldsamma..
Fast Mest av allt TÄNK CONAN och CIMERIER.. så tänker du korrekt..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Zhan - Arab<p><hr></blockquote><p>Aaaa du vara mycket smart min vän ..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Tosh - Afrikan<p><hr></blockquote><p>*hmm* tänk mer åt hållet pygme eller Bushmen eller nå liknande.
Du brukar inte se på basket vidare ofta eller ?
Fast jordens Bushmen är skilda från Pygmerna "båda är korta och folk brukar kalla bushmen för pygmer Vilket ÄR fel"
Det som kännetecknar Bushmen är detta..
1 Penisen är alltid i erigerad.. en engelsman under 1600 talat skrev att de ser ut som en liten arme ständigt i givakt..
2 Hårväxen på huvudet växer i tofsar med skalliga områden emellan..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Vanar - Tysk eller typ svensk<p><hr></blockquote><p>Ööö tänk Europe från svensk till italienare senlägg till de judiska slaviska raserna och en del andra.. så har du 1:1 vanar..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Veddo - Om något längre rysk <p><hr></blockquote><p>tänk Eskimå ..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Beräta gjärna om hur du ser på raserna<p><hr></blockquote><p>tja för att citera Pratchet..
Rasim was a unknown in discwold black white and yellow live in perfekt harmoni and gangd upp agienst the grean..
Med andra ord VARFÖR irritera sig på "Vita, svarta, gula, 08, norrlänningar, skåningar, när det finns troll och trucker dvärgar och alver att bli irriterad på..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> happy up
Lucky up <p><hr></blockquote><p>bra visa ord.. *ler*
Livet är en gåta utan enkla svar.