J jorik Veteran Joined 9 Nov 2002 Messages 102 Location Flurkmark 10 Apr 2003 #1 Jag ska spela en raun snart (med yrket schaman), och jag behöver lite information om rauner och schamaner om det är någon som vill hjälpa till.
Jag ska spela en raun snart (med yrket schaman), och jag behöver lite information om rauner och schamaner om det är någon som vill hjälpa till.
J J_oelson Veteran Joined 25 Mar 2003 Messages 40 10 Apr 2003 #2 Din SL borde kunna hjälpa dig gott nog.. alla schaman reglerna står i regelboken och de är rätt lätta att lära sig.. på www.neogames.se kan du tanka hem ett appendx om mundana som beskriver raunerna väldigt bra.. så fråga din SL och gå igenom det så löser det sig nog..
Din SL borde kunna hjälpa dig gott nog.. alla schaman reglerna står i regelboken och de är rätt lätta att lära sig.. på www.neogames.se kan du tanka hem ett appendx om mundana som beskriver raunerna väldigt bra.. så fråga din SL och gå igenom det så löser det sig nog..
avatarex Helmgast Joined 18 Dec 2000 Messages 4,233 Location Göteborg 10 Apr 2003 #3 Lite om Rauner står i Codex 015, annars vänta på B&M eller hitt på nåt själv.