Nekromanti Realeser

DEATH

Veteran
Vet nån (på Neogames antagligen) när 'Demoner' eller 'Drakar' eller 'Vandöda & Nekromanti' kommer ut ????? vilken månad typ ???

/ Ðea†h (Nekromankiker)

WolmerX

Warrior
Det sätter de inte ut längre eftersom alla bara gnäller då den inte kommer då (tror jag).

Kämpa på NEO!!

/Anders
Partiledardebatter KAN vara intressanta

Orchson

Veteran
Instämmer...

... till fullo.
Ingen idé att sätta en release. Bättre att de tar tid på sig och ser till att det blir välgjort. Bättre att se till att det blir något som man jublar över när det väl kommer.

Alla frågetecken måste rätas ut, allting måste omredigeras trehundrafemtiosju komma ett gånger...

Lika bra som sagt, att de gör det lika välgjort som övriga produkter är.

"Jag får väl spöa vem jag vill? Fascist!"

G

Guest

Guest
Sjukt betende

Vill inte starta "den diskutionen" en gång till, men jag tycker att man som konsument förtjänar att få reda på när sacker och ting kommer ut, oavsät litte gnäll.

... Doedinan som förövrigt inte tycker om bönder, -"Dom borde avskaffas"

Kullendorff

Warrior
Lätt ...

Lägg till allt mellan 6 månader och 7 år till vad de skriver på sin hemsida.
Med andra ord - ingen idé att vänta på produkter, du får improvisera så länge. När det gäller just Deomner och Odöda så har jag använt mig att ett gäng olika upplägg och versioner, och sitter på en hel del material i ämnet - skicka mig ett ICQ (2869618) så kan jag kanske hjälpa dig.

Dock så är det ju bättre att dom tar tid på sig och skapar kvalité och INTE ger oss ett release datum iom att det datumet ändå kommer spricka typ 100 ggr.

MvH
Kullendorff
(Som sitter med Forgotten Realms 3:ed (450:) i sin hand och i tysthet önskar att något sådant NÅGON gång kan produceras till Eon. Hardback ... mängder av sidor - vacker - lite färgillustrationer samt ett gäng svartvita översnygga.)

"För övrigt anser jag att NeoGames kan börja ge oss rimliga releasedatum"

Big Marco

Läskig
Re: Lätt ...

(Som sitter med Forgotten Realms 3:ed (450:) i sin hand och i tysthet önskar att något sådant NÅGON gång kan produceras till Eon. Hardback ... mängder av sidor - vacker - lite färgillustrationer samt ett gäng svartvita översnygga.)

MOHAHAHAHAHAHA! Ähem. Ja. Just.

Planeringsmöten är farliga. ,-)

-Marco Behrmann

Big Marco

Läskig
Drömmar (OT)

Det är så lätt att drömma iväg och skapa de perfekta tillbehören när man planerar. När man sedan budgeterar det hela upptäcker man att man måste sälja sisådär elva miljarder ex för att nå B-E. Då känns det mindre ball. Men det är skönt att drömma.

Personligen skulle jag vilja ha fyrfärg och hardbacks på allt. =)

-Marco Behrmann