Nekromanti Recensenter sökes med ljus och lykta!

G

Guest

Guest
Hej gott folk!


Jag måste hitta recensenter och det illa kvickt. Som saker och ting ser ut idag så håller jag på och bygger upp ett mindre nätverk av recensenter som jag kan skicka ut prylar på snabbt som ögat då de kommer in till mig. Iom ihopslagningen med Portal kommer antagligen recensionsexen att landa hos oss mycket snabbare och mer jämnare än det gjort hittils och därför vill jag nu snabbt ha in folk som jag vet kan skriva bra recensioner.

Iom samarbetet med rollspel.nu och Codex kommer det vara två stycken recensioner som skall skrivas. En till rollspel.nu och en till Codex. Hur stora recensioner skall vara bestäms för varje enskild produkt. De områden jag ansvarar för är rollspel och litteratur. Tyvärr kan det inte i dagsläget erbjudas så stor ersättning för jobbet man gör - man får naturligtvis behålla produkten man recenserar och om jag lyckas skramla ihop något litet också får man det likaså..

Om du är intresserad vill jag att du mailar (johnny@rollspel.nu) eller ringer (073-6253823) mig snarast. Enklast är naturligtvis att du mailar eftersom det blir lättare för mig att hålla koll på alla då. Skriv gärna i subject raden "recensent". Det jag vill veta om dig är:

* Namn
* Adress
* Telefonnummer
* Epost adress

* Vilken genre/spel du vill recca för/om?
* Vilken sorts litteratur (mest fantasy) du kan recca?

Du får jättegärna skicka med ett kort textprov på något som du skrivit vari jag kan utläsa lite om hur du skriver. Har du fler frågor är du jättevälkommen att maila mig eller att ringa mig.


Med hopp om en trevlig fortsättning,

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
 

hyperdrive

Veteran
Joined
6 Jun 2000
Messages
193
Location
Uppsala
Kom inte fram med epost (MX-record problem?), skickade ett privat forummeddelande istället. Glöm inte att kolla det. /images/icons/smile.gif
/K
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Har inte haft det problemet, men han sade till mig att han hade lite problem att skicka mitt på dagen, så Johnny har denna adress också för tillfället.

codexrecensenter@hotmail.com

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 
G

Guest

Guest
Alla recensenter funna!

Hej alla glada!


Jag får tacka för den enorma responsen jag fick på detta inlägg. Tillrcäkligt många har nu svarat på mitt mail och jag har pratat med de flesta och de verkar vara på G inför sin uppgift. Så i dagsläget söker Codex/rollspel.nu inga fler recensenter. Tack för visat intresse!

Mvh,

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
 
Top