Nekromanti Recensera ett spel, få ett spel.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Tjo!

Jag tycker att det finns alldeles för få recensioner av rollspel på forumet i allmänhet. Mer specifikt tycker jag att det är för få recensioner av MINA spel.

Därför utlyser jag härmed en belöning till den som recenserar Höstdimma och publicerar recensionen online. Belöningen utgörs av ett exemplar av mitt andra färdiga rollspel, Medan världen går under, som skrevs som mitt bidrag i SERU2009-utmaningen.

Det finstilta:

* Spelet som skall recenseras skall vara Höstdimma, den fullständiga versionen. Inte den förvisso fantastiskt intressanta men ändå begränsade versionen som finns på hemsidan.
* Spelet som är belöningen är ett exemplar av "Medan världen går under", mitt nya rollspel om rymden, framtiden och mänskligt drama. Bok eller PDF, recensentens val.
* Det måste vara en ny recension publicerad 2009-10-20 eller senare.
* Om recensionen inte görs här på forumet måste jag få lägga upp en kopia av den på Höstdimma-hemsidan.
* Recensionen skall innehålla en kort redogörelse för recensentens preferenser vad gäller rollspel i övrigt, så att man som läsare kan avgöra hur relevant recensionen är för en själv.
* Recensionen skall vara 500 ord eller mer.
* Det är EN bok som är belöningen, och den går till den första som länkar till sin recension från den här tråden.

Det är helt ok att ge ett lågt betyg, om man nu tycker att Höstdimma är dåligt, men man måste motivera det med vilken typ av spel man hade föredragit eller liknande. Omvänt gäller också, om man tycker att Höstdimma är det bästa som hänt sedan baconvodka bör man ge exempel på andra spel man gillar eller hur man spelar.

Arfert

Facit
jag antar att man får ett recensionsex av Höstdimma? Annars är det ju svårt att skriva en recension... :gremlaugh:

Möller

Hubert Hortlax
Jag är intresserad, och gör det gärna.

Tänkte lägga än större beställning på lulu om ett tag, och då kan jag ta med ett ex Höstdimma. Men som sagt inte riktigt nu, så någon lär ju komma före.

Dimfrost

Special Circumstances
Meh, orka skriva om Höstdimma, det är ju gammalt. :gremsmile: Inte så hett att behöva jäkta för att hinna först heller. Men om du skickar ett ex av ditt nya spel lovar jag att slänga upp en recension direkt.

Möller

Hubert Hortlax
Äntligen fick jag mitt Höstdimma (tog 3 veckor för lulu att ens trycka), och jag satte mig genast ner och läste, för att sedan recensera. Blev väl inte jättebra, eftersom jag inte har lagt ner mycke tid på att bearbeta texten. Men här är den iallafall.