Nekromanti Recensera mera?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Vore det av intresse att utöka recensionsarkivet med recensioner av rollspelrelaterade filmer och böcker också? Ska vi fortsätta med systemet med en officell recension eller ska den som så önskar kunna lägga till sin egen?

DODswe4

Hero
Det vore av intresom om dom hade med Rollspel att göra, tycker jag i alla fall.

Jag tycker det som finns nu är bra

Man Mountainman

Storsvagåret
Ska vi fortsätta med systemet med en officell recension eller ska den som så önskar kunna lägga till sin egen?

Har väl aldrig varit något som hindrat att man skickat in egna rescensioner. Jag citerar från rescensioner-sidan:

<blockquote><font class="small">Citat Rescensioner:</font><hr />
Känner ni till någon recension, eller har ni kanske skrivit en egen, skicka gärna ett mail till oss där ni inkluderar recensionen. [/quote]

seinet

Swashbuckler
Kanske det, men i sådana fall MÅSTE det inkluderas kopplingar till rollspel, exempel på hur vissa scener inspirerar recensenten för att skapa olika rollspelssituationer.

/Seinet Wintermute - Skall sova nu

chrull

Stockholm Kartell
Nja

Absolut inte lika öppet som det är på kultur-forumet. Men visst vore det skoj att ha en recension på mutant chronicles-filmen. Svavelvinter kommer jag nog själv recensera när jag läst klart den. Men jag måste fundera på hur jag vill ha det, prata med övriga redaktionen och sånt innan jag lämnar svar.

Men recensioner av serietidningsfilmer, alla 30000 shadowrun- och forgotten realms-böcker är nog inget jag vill ha.

chrull