Nekromanti Recensioner

Johan K

Gammal & dryg
Om jag får säga min mening så får det gjärna recenseras saker som är "gammla".
En bra recension är ju alltid välkommen tycker jag, oavsett vilken produkt & hur gammal den här..

EchonCique

Hero
Recensera på och skicka in. Det blir ju inte värre än att det inte publiceras och då får det nog vara en riktigt dålig recension :gremsmile:.

Allt som kommer in mottages med varm famn.

Ymir

Liten kantbaron
Det är väl helt okej att skriva recensioner på saker som redan recenserats också? Det är ju bara bra att få se fler än en utvärdering av ett rollspelssupplement.

- Ymir, ser det där som självklart

Torbjörn

Swordsman
Instämmer helt! Jag tycker ju fler desto bättre!

Ibland kan man kanske komma över en äldre modul som man inte vet så mycket om, och alla är ju inte redan recenserade. Samtidigt vårdar och bevarar man sitt kulturarv om man får uttrycka sig så. :gremsmile:

Torbjörn

Olle Linge

Snigel
"Officiellt" svar

Dudes. I egenskap av innehållsredaktör ska jag säga hur jag ser på det här. Naturligtvis går det bra att skicka in recensioner på gammalt material. Det inte bara går bra, det skulle vara fantastiskt om du och andra ville göra det!

Jag har inte tagit ställning till vad jag tycker om flera recensioner på samma produkt. Egentligen tycker jag nog att det räcker med en recension och sedan kan folk kommentera den (med egna recensioner om man så vill). Har ni en annan uppfattning så får ni gärna försöka övertala mig om att just er lösning är bäst.